Thailand, januari & februari 2009 voor 2 maanden

Hallo reizigers,

Ik ben van plan om Januari & Februari 2009 voor 2 maanden naar Thailand te gaan en daar rond te reizen. Het lijkt me geweldig om jungle tochten, raften te ondernemen maar ook lijkt het me heerlijk om in het zuiden van Thailand te relaxen op een van de mooiste stranden die ze daar in overvloed hebben, en dan het liefst in een luxe resort.

Heb jij ook plannen om die kant op te gaan begin 2009 en lijkt het je leuk om samen met iemand te reizen of een gedeelte van de reis samen af te leggen dan lijkt het me leuk om een berichtje van je te ontvangen.

Wie ben ik? Een spontane en gezellig meid van 30 jr die van avontuurlijke reizen houd. Ik kom uit Amsterdam en werk in de makelaardij. Heb gelukkig van mijn werkgever 2 maanden onbetaald verlof kunnen krijgen voor de maanden Januari & Februari en kijk er dus al erg naar uit om mijn koffers te pakken en dit koude landje voor 2 maanden achter me te laten :vak02:

Groetjes Sabine

Hoi Sabine
Ik las van je reis naar Thailand komende januari en februari. Ook ik ga twee maanden in Thailand reizen, in februari en maart komend jaar. Ik hoop ook een stukje van Cambodja en Laos mee te nemen op mijn trip. Ik denk erover vanuit Bangkok naar het noorden te reizen en daar “even” de bergen in te gaan. Vandaaruit wil ik langs de Mekong weer naar beneden zakken en de laatste week op Ko Toa mijn duikbrevet halen. Ik heb geen flauw idee of dit idee haalbaar is, maar dat ervaar ik vanzelf wel.
Ik ben een jonge (?, maar zo voel ik mij wel…) vrouw van 36. Ik ben woonbegeleidster in een woning voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik woon in Rotterdam. Ik heb (gelukkig!) twee maanden opgespaarde vakantiedagen kunnen besteden voor deze reis, aangezien deze met onbetaald verlof financieel niet haalbaar was geweest… heb ook een koopwoning met alle bijhorende financieele lasten.
Ik heb nog nooit alleen zo’n reis gemaakt en ben op zoek naar mensen die wat meer ervaring hebben om het een en ander van op te kunnen steken. Ik sta ervoor open om (gedeeltes van) mijn reis met anderen te reizen. Wellicht kunnen we elkaar helpen met uitwisselen van informatie voor de voorbereidingen…? en als het lijkt te klikken een gedeelte samen te reizen…?
Zoals ik begrijp heb jij ook nog geen vaststaand reisschema, dus wellicht sta jij ook open om door Laos en Cambodja te trekken?
gr. Inge

Hoi sabine,

Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden? Ik wil ook op reis in Januari maar weet eig nog niet zo goed waarheen. Ik had eerst zuid amerika in mn hoofd maar Thailand lijkt me ook super! Ik keek net even op www.worldticketcenter.nl en daar hebben ze een ticket voor 903 euro! Retourtje Bankok echt vet goedkoop… Vertrek 5 jan terug 5 mrt. Noujah als je al een reisgenootje hebt gevonden is dat misschien een leuke tip!

Groetjes Andrea

Beste mede backpackers,

Ik ga ook voor 3 maanden naar Thailand. Op 20 januari vertrek ik tot 22 april.
Mijn ticket op www.ltu.nl gehaald. Als je beetje speelt met datums kan het stuk goedkoper dan 903€. Mijn ticket is namelijk 759€ inclusief ALLES. Veel succes!!
En misschien zien we elkaar nog in Bangkok. (ben denk ik namelijk niet geschikt als reisgenoot als 19jarige;-))

Groetjes Rutger

Ik ga samen met m’n vriend 2 maanden naar Thailand. We vertrekken 17 febr. tot 15 april.
Dit is voor ons ook de eerste keer dat we zo’n reis maken. We hebben geen planning gemaakt, we verblijven de eerste week in een huis in Hua Hin, en ook de laatste week, de 6 weken ertussenin willen we eerst het noorden gaan bezoeken en dan relaxen in het zuiden.
Ik ben bijna 34 jaar en mijn vriend is 36, we wonen in Oss. Wij willen lekker met z’n tweetjes rondreizen en komen we mensen tegen is dat ook erg leuk, maar om een reisgezelschap te zoeken !!! Nou nee.

Alvast een fijne vakantie.

Groetjes Charlotte

Ik ga in januari een maand naar Thailand en zoek ook nog een reisgenootje. Misschien dat ik februari er ook nog aan plak, maar dat hangt een beetje af van ontwikkelingen op mijn werk. Ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken, maar als het enigszins mogelijk is (weet ook niet of mijn ticket nog verlengd kan worden en wat dat dan weer kost) ga ik het wel proberen. De plannen zijn in ieder geval om op 1 januari op het vliegtuig te stappen (China Airlines) en op 29 januari 's avonds laat vlieg ik weer terug. Ik wil in ieder geval een paar dagen Bangkok, kanchanaburi (misschien), Ayuthaya, Chiang Mai en omgeving zien en afsluiten met een paar dagen strand. Maar ook Kao Sok NP staat hoog op mijn verlanglijstje. Sluit dat een beetje aan op wat jij in gedachten hebt? Misschien leuk om (als het klikt) een gedeelte samen te reizen?
Ik ben 31 jaar en ik woon in Breda. En wat jij beschrijft, jungletochten en raften, spreekt mij ook wel aan! Al moet ik wel weer even wat aan mijn conditie gaan doen de komende maanden…;). En verder is mijn instelling om van tevoren niet teveel vast te leggen, ter plaatse zien hoe het loopt en waar je zin in hebt. Ik vind het ook altijd wel een uitdaging om low-budget te reizen, hoewel als puntje bij paaltje komt (iets luxere guesthouse of cocktailtje op het strand bijvoorbeeld) kan ik daar ook wel weer makkelijk van afstappen… Het is tenslotte vakantie!
Groetjes
Kirsten

Hey Kirsten,

Leuk dat jij ook gaat reizen begin 2009 , Check je inbox voor mijn mail.

Groetjes Sabine

Hallo Sabine,:wereld:

Ik ben al daar in thailand in ianuarie tot maart 2009. Leuk om samen mee te reizen. Laten wij contact houden . mijn adres is [EMAIL=“adriana21@live.nl”]adriana21@live.nl
Groetjes,
Adriana

Thanks allemaal voor jullie berichtjes, leuk dat jullie ook allemaal naar Azie toe gaan begin 2009. Ik heb er onwijs veel zin, zon, zee, strand, mooie natuur, jungle’s en nog veeeeel meer, kan niet wachten tot het 9 januari is. Mochten er nog mensen die kant op gaan in Januari en zin hebben om alvast ideen uit te wisselen en wellicht elkaar te ontmoeten tijdens het reizen in Thailand volgende maand.

Ciao Sabine

hollo sabine,

Ik ben al in noord thailand . Wanneer kom jij aan?Laten wij contact houden op mijn mail adres [EMAIL=“adriana21@live.nl”]adriana21@live.nl
Groetjes
:kus: