19 juli t/m 17 augustus ben ik in Thailand. Ik wil graag in Bangkok beginnen en eindigen bij de eilanden. De planning staat nog niet vast.
Ik zou graag een combinatie van steden en natuur willen zien en wellicht op het eind een paar dagen relaxen op een eiland.
Het lijkt mij gezellig om met een of meerdere (een deel) samen te reizen. Het liefst iemand tussen de 18 en 23 jaar.
Zelf ben ik 20 jaar, studeer Toegepaste Psychologie en woon in Leiden. Ik ben lid van een studentenvereniging. Op dit moment ben ik bezig met een toneelcursus en daarnaast sport ik ook (soms…).
Er is een klein dingetje veranderd:
Van 17 juli tot en met 17 augustus ben ik Thailand.
Ik zoek nog steeds een gezellige reisgenoot die ik daar ontmoet of een begin mee maak! (Bangkok)
Groetjes,
Sanne[/quot
he sanne al iemand gevonden lijkt mij leuk om sammen te beginnen ben zelf al 2 keer eerder geweest maar wil weer weg, wil je alleen door thailand gaan reizen of meschien ook nog anderen landen laat het even weten groetjes
Van wanneer tot wanneer zit jij in Thailand? En wat zijn je plannen?
Ik wil het liefst alleen door Thailand reizen. Het is mijn eerste ‘grote’ reis, daarom hou ik het liever bij 1 land.
Van wanneer tot wanneer zit jij in Thailand? En wat zijn je plannen?
Ik wil het liefst alleen door Thailand reizen. Het is mijn eerste ‘grote’ reis, daarom hou ik het liever bij 1 land.
Hoe oud ben je? En hoe heet je eigenlijk?
Groetjes,
Sanne
ik ben 24 jaar
ik ben nu hard aan het sparen mij plannen waaren om ongeveer op die zelfde tijd te vertrekken, maar alles is bespreek baar, heb zelf een opleiding kok gedaan, maar nu doe ik iets heel anders, ben namelijk vorig jaar in augustes terug gekommen van een reis 9 maanden australie en 2 maanden thailand. maar dat is zo goed bevallen dat ik zeker weer terug wil en aangezien ik nog niet in aanmerking kom voor een eige huisje is het nu de perfecte tijd om weer te gaan. ow sorry mij naam is devi en ik woon in den bosch. ben al in redelijk wat plaatjes geweest in thailand ben paar jaar geleden al xtje met mij vader geweest maar afgelopen x was het meer relaxen want ja naar 9 maanden australie had ik het wel klein beetje gehad.
maar nu ben ik weer fris en er is nog zo veel te zien en te doen. maar anders voeg mij maar even toe op msn d_bruijn@hotmail.com