Thailand voor 4 weken in juli 2009

Goedemorgen allemaal,

Ik ben een jonge dame van 25jaar die heel graag in de zomer van 2009 een maand naar Thailand wil gaan. Nog even kijken of dit een groepsreis wordt of gewoon zelf alles ontdekken. Zijn er meer reislustige mensen rond deze leeftijd die dit ook van plan zijn? Zou leuk zijn als ik een reismaatje hier kan vinden.

Groetjes Manon

Hoi Manon,

Ik vlieg 10 juli naar Bangkok, waarna ik 9 dagen met een groepsreis van Kilroytravels naar het zuiden van Thailand ga. Na 9 dagen gaat de rest weer terug naar Bangkok. Mijn plan is om op eigen houtje weer terug te reizen naar het noorden van Thailand. Om uiteindelijk rond 10 aug. vanaf Bangkok door te vliegen naar Kuala Lumpur. Mijn reis gaat daar verder naar Maleisië, Singapore en Indonesië. Maar misschien vind je het wel leuk om samen met mij Thailand door te reizen.
Ik ben zelf 23 jaar en heb ontzettend veel zin om op reis te gaan. Al vind ik het ook wel spannend om alleen te gaan reizen. Misschien kunnen we elkaar vergezellen. Al is het maar het begin. Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Hanneke

Hoi Hanneke,

Klinkt echt super. Ik was van plan om in juli naar thailand te vliegen naar bannkok en dan van daaruit thailand te verkennen. Ik wil zo’n startvliegpakket boeken. Mijn max is 6 weken. Mail me even [EMAIL=“m.monas@live.nl”]m.monas@live.nl want ben wel benieuwd naar al je plannen, vind singapore etc ook heel gaaf om heen te gaan.
Misschien kunnen we inderdaad samen gaan.
Groetjes Manon

Hallo,

Ik ben Michelle en ben bijna 27 jaar. Ik werk op een MBO-school en heb misschien dit jaar alleen nog kans om een aantal weken in de zomervakantie weg te kunnen gaan. Thailand lijkt me helemaal super. Het lijkt me super om rond te reizen, verschillende delen van Thailand te bekijken maar zeker ook te ontspannen. Mail me anders even op [EMAIL=“michelleadam_@hotmail.com”]michelleadam_@hotmail.com als jullie dit ook iets lijkt.

Gr. Michelle

Hoi Manon,

Heb je mijn mail ontvangen?

Groetjes,
hanneke

He!

Heb je al verdere plannen gemaakt?
Ik ben van 17 juli tot en met 17 augustus in Thailand en wil gaan backpacken. Eilanden zien, Bangkok bekijken, natuur…
Wat zijn jouw plannen?

Groetjes,
Sanne

Hi iedereen

Ikzelf (lerares, 25j) ben ook op zoek naar een reismaatje. Ik vertrek op 8 juli vanuit Brussel en blijf in Thailand tot 29 juli. Ik kijk er enorm naar uit om de cultuur te ontdekken!

Ik zou een kleine week in Bangkok verblijven alvorens naar het noorden te reizen. Of dat is toch het plan…

Misschien kunnen we een eindje samen reizen? Groetjes, Hanne

Hi Hanne,

Ik vertrek 13 juli voor zes weken en an ga ik ook eerst naar Bangkok, ik heb een reisgenootje op wereldwijzer gevonden. We willen ook nog twee weken naar Bali als het lukt. Tot wanneer zit jij in Bangkok?

Groetjes,
Manon

Hi Manon

Ikzelf denk een volle week ongeveer in Bangkok te verblijven. Het zou fijn zijn mochten we elkaar dan ontmoeten. Dus van de 9de tot de 15de of 16de.
Ik stuur jullie anders mijn gegevens door via privé-mail.

Groetjes

Hoi Allemaal!
Ik vertrek zelf 3 juli naar Bangkok en wil van daaruit ook het land weer gaan verkennen. Ik ben opzich wel vrij jong (20 jaar) maar toch vrij zelfstandig. Dit wordt voor mij de derde keer dat ik een maandje Thailand bezoek. Mijn reis zal duren van 3 tot 29 Juli en ik zoek nog reisgenoten om mij misschien wel bij aan te sluiten als het klikt!
Mijn plan is om naar het Zuiden af te zakken en wat eilanden te bezoeken, maar ik vind regio Chiang Mai ook geweldig mooi dus mijn wensen staan niet vast.
Is er iemand die het leuk lijkt om in contact te komen?
Hartelijke groetjes,

Karlijn

Hallo allemaal,
Leuk om te zien dat er van de zomer zoveel mensen naar Thailand gaan.

Zelf zal ik 25 juli aankomen in Bangkok, nog een paar dagen dus. Zelf ben ik al een paar keer
naar Thailand geweest en ken het land dus redelijk. Het is dit keer overigens wel de eerste keer dat ik alleen zal gaan.

Om toch niet helemaal alleen door het land te reizen, lijkt het mij leuk om met een aantal mensen op te trekken. Al is het alleen maar om ervaringen uit te wisselen of even bij te kletsen. De planning (iets dat niet geheel vaststaan hoor) Is om vanuit Bangkok rond te trekken.

Zelf ben ik 27 jaar en geef les op een middelbare school. Zo te lezen zullen er meer mensen rond juli/aug in Thailand zijn. Mocht je het dus leuk lijken om een keer op te trekken, of wat info te delen, dan lijkt me dat heel leuk. Want hoe meer ziel, hoe meer vreugd!

Op het volgende adres ben ik bereikbaar: Rick.Rclay “at” hotmail.com

Hopelijk tot snel en allemaal heel veel plezier!

Groet,

Rick