Thailand vanaf januari 2008

hallo,

Ik ben 23 jaar en ik wil dit jaar gaan reizen in plaats van sturderen. Ik zoek een reisgenoot ( tussen de 23 en 30) die met mij mee wil naar Thailand vanaf januari 2008. Ik wil door een behoorlijk deel van thailand reizen en reken er op om zo ongeveer 2 maanden van huis te zijn. Ik wil vooral veel zien van het land en veel van de cultuur op doen. Als je mee wilt, kun je mailen naar [EMAIL=“marimmba@hotmail.com”]marimmba@hotmail.com

groetjes, ilana

Hoi Ilana,

Ik zit er sterk aan te denken om in Januari 2008 voor een paar maanden te gaan reizen in Thailand. Ik heb nog niks geboekt e.d. maar ik weet wel dat ik veel van het land wil zien maar ook een tijdje heerlijk aan het strand wil liggen. Ik weet niet hoever jij al met je voorbereiding bent maar wie weet dat we samen iets kunnen ondernemen in Thailand.

Mijn mail adres is sfburners@hotmail.com

Groetjes,

Oberon

Hey! ik zit ook met dit idee! T blijft alleen nog bij plannen, nog geen uitgestippelde route! Dus ik ben flexibel! Wie weet kunnen we een tijdje samen optrekken…
Groetjes, Evelien

Hoi!! Ik vlieg 21 Januari vanaf Amsterdam naar Bangkok…

Hoi iedereen,

En hebben jullie nog onlangs stappen ondernomen voor jullie reis naar Thailand? Ik zelf heb al een ticket geboekt voor begin januari en kom weer midden maart weer terug. Vandaag heb ik ook mijn prikjes gehad. En hierna wil ik kijken wat ik allemaal nog moet regelen zoals visum bijvoorbeeld. Ik ben van plan om eerst thailand te verkennen, hierna wil ik rondreizen naar laos, vietnam, cambodja en hopelijk ook nog maleisie. Misschien kunnen we op een bepaalde datum ergens afspreken en een stukje samen rondtrekken?

Ik hoor het wel van jullie, als jullie hier interesse in hebben. Jullie kunnen me ook mailen (kerembey81@hotmail.com).

Ciaosss,

Kerem