Mijn naam is Bonny, ik kom uit Noord - Holland, ben 26 jaar en ben van plan om in Januari rond te gaan reizen door thailand. Ik heb nog geen specifieke plannen maar ben een beetje aan het inventariseren. Allereerst ben ik op zoek naar wat reisgenoten die ook in Januari willen gaan reizen door Thailand.
Ben je op zoek naar een reisgenoot zou ik het leuk om in contact te komen met jou.
Alle berichten zijn welkom.
Mijn naam is Lenne, en ik kom uit Utrecht, 20 jaar en ik wil ook graag naar Thailand in januari. In m’n eentje spreekt me erg aan, maar met meerdere mensen ook.
Ben veel aan het kijken naar projecten met bijvoorbeeld weeskinderen en olifanten, en wil daarna graag rondreizen.
Met hoeveel mensen zou je willen reizen…?
Bedankt voor je berichtje. Waar het mij vooral om gaat is dat ik het prettig vind om iemand daar te hebben waar ik wat mee kan doen en vooral om de eerste dagen/weken mee door te komen, samen vliegen, samen eerste hostel boeken en een beetje het land te verkennen. Alleen in zo’n land lijkt mij nog best eng en met z’n 2en is dat toch al anders.
Ik hoef niet perse iemand te hebben waar ik maanden mee ga rondreizen.
Maar begrijp uit jou berichtje dat jij eerst 3/4 weken vrijwilligers werk ga doen en daarna pas ga rond reizen, dus dat zal dan rond Februari zijn dat je ga rond reizen.
Ben zelf ook van plan om te gaan rondreizen vanaf halverwege januari en ongeveer een maand lang. Het nog niet concrete idee was Thailand en een deel Cambodja, maar ben ook nog aan het orienteren…alleen Thailand dus bijvoorbeeld. Net als jij vind ik het behoorlijk spannend alleen naar Azie. Reisgenoten om de reis mee te beginnen en een deel mee op te trekken zie ik daarom ook wel zitten! Van ideeen wisselen is altijd welkom!
Ook ik ben van plan om in januari naar Thailand te gaan. Ik ben 28 jaar en kom uit de omgeving van Zwolle.
Ik heb al gekeken naar de rondreizen van fox reizen en deze zien er ook wel erg leuk uit. Heb jij verder al plannen gemaakt? Wil je graag met een groepsreis mee of wil je juist alles zelf uitzoeken?
Wat leuk dat jullie allemaal naar Azië gaan. Mijn zus en ik zijn tot ongeveer half januari in Thailand. Daarna vliegen we naar China. Rond welke vertrekken jullie? Groetjes Anoek (24) uit Eindhoven
Ik ben Marlieke, 22 jaar oud en woon in Breda.
Ook ik ben van plan om in januari voor 6 tot 8 weken door Thailand te reizen. Mijn plannen zijn nog niet concreet en denk er bijvoorbeeld aan om Laos en Cambodja er nog bij te doen.
Ik ga in principe alleen maar het lijkt mij ook leuk om in een klein groepje te reizen.
Misschien kunnen we mekaar nog helpen in de voorbereiding