januari 2011 rondreizen thailand

Hallo allemaal

Ik zou heel graag 4 tot 6 weken rond willen reizen in Thailand. Ik ben een vrouw van 28 jaar en het liefste zou ik dit ook met een vrouw willen doen.
Ik heb nog helemaal geen plannen en het lijkt me ook leuker om daar samen heen te kijken. Natuurlijk kan het tijdens de reis opeens helemaal niet meer klikken tussen elkaar en dan kunnen we altijd besluiten onze eigen weg te gaan.

Ik heb foto’s gezien van vrienden en het lijkt me helemaal te gek. Een paar dagen ergens blijven in een hutje slapen en dan weer verder reizen.

Als je ook rond die tijd wilt gaan, dan laat maar ene bericht achter.

Misschien tot snel

Hoi,

Kijk even naar mijn oproep van 20-10-2010: JennyBean
Laat maar weten of zoiets je aanspreekt! Misschien wil je voor een periode wat afspreken?

Groetjes,
Jennifer

Hallo Jenny

Misschien kunnen we eens via msn contact met elkaar opnemen. Alleen ga ik liever begin of half januari want ik wil eind februari thuis zijn en wil waarschijnlijk iets langer dan een maand gaan. Maar we kunnen eens met elkaar praten. Dus als je me je msn stuurt dan kan ik je toevoegen

groetjes

Hoi,

Ow, dus jij gaat al vroeg? Nou, leuk hoor!
Ik zit niet op MSN. Je kan me mailen op [EMAIL=“blessed_be88@hotmail.com”]blessed_be88@hotmail.com
Vanuit daar kan ik je evt. ook mijn tel.nr. mailen.

Hallo,

Ik ben Ester en ben 30 jaar.
4 januari t/m 21 feb ga ik naar Thailand. Om ook rond te reizen. Ik wil cultuur snuiven en aan het eind van mijn reis nog even lekker relaxen op het strand. heb niet echt een planning gemaakt maar ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik wil genieten van de vrijheid en spontaniteit van de reis. 8 jaar geleden ben ik ook in thailand geweest en dat is mij erg goed bevallen. misschien een idee om wat over een weer te mailen om wat meer van elkaar te weten te komen?

Groeten Ester

Hoi,

Ik ga 18 januari naar Thailand, voor 3 maanden, wil wat rondreizen maar ook 'n tijdje op een plek blijven…denk ik…Zou beter zijn als 't rondreizen in t begin is…kan ik daarna heerlijk relaxen…zijn allemaal nog maar ideetjes hoor… maar als je jullie me willen toevoegen op hyves en contact wilt houden voor t geval we ergens bij elkaar in de buurt zitten…
Als t goed is staat mn hyves link bij mn profiel…

groetjes Femke

Ik ben 26, werkloos, en hou ontzettend van reizen en fotografie.
woon in de buurt van Schiphol

hee leuke solo rondtrekkende meiden!
ik ben bonnie, 30 jaar en dol op reizen. ik heb al behoorlijk wat in mijn eentje gereisd en doe dat het liefst zo ongeorganiseerd mogelijk :slight_smile:
ik vertrek 10jan naar maleisie en reis vanuit daar naar thailand om 7 feb weer vanuit bkk naar huis te vliegen. wie weet zitten we in dezelfde periode in maleisie/thailand en kunnen we een stukje samen doen. alleen reizen is heerlijk, maar daar aanhaken met leuke gelijkgestemden lijkt me ook leuk, dus wie weet?!

.

Ik zoek ook een vrouwlijke reisgenoot of meerdere is natuurlijk ook gezellig, voor rondreizen Thailand (evt ook Maleisië)! Ik ga alleen rond 25 juli, 3/4 weken. Ik zie de reacties tegemoet :slight_smile: