Ik ben Vera 30 jaar en woonachtig in de omgeving Groningen. Begin volgend jaar ben ik van plan een rondreis te gaan maken door Thailand. Het is natuurlijk leuker om met een reisgenoot te gaan.
Heb je dezelfde plannen en vind je het net als ik leuk om met iemand op reis te gaan dan zie ik je bericht graag tegemoet.
Hoi Vera:dag:
Ben je nog steeds van plan naar thailand te gaan?
Ik ga naar bali januari misschien wil je daar wel heen?
Voor twee week is goedkoper waarschijnlijk dan thailand.
Kunnen we later samen nog naar thailand.
Jack uit groningen>>>
Wanneer ongeveer wil je naar Thailand en voor hoe lang? Ik overweeg ook om volgend jaar naar Thailand te gaan. Maar zou ook liever met een reisgenoot gaan. Gr. Shirls
Hoi Ga nu naar bali
14 januari ga ik naar bali
Je mag best mee hoor.
Is niet duur hoor.
Is een 2weekse reis naar bali in hotel 1 pers kamer.
Samen is altijd leuk en elkaar vrij laten is ook prima.
jack
Ik had ook al een oproep gedaan, maar weinig reactie, helaas
Ik ben een vrouw van 28 jaar. Ik wil ook begin januari voor 4 tot 6 weken naar thailand gaan. Nog geen idee van hoe of wat, maar ik absoluut in het begin niet alleen gaan!!! Iedreen zegt dat je er genoeg mensen leert kennen, maar ik zie mezelf nog niet alleen daar op ene vliegveld aankomen en dan maar zien hoe of wat. is toch wat makkelijker en gezelliger met z’n tweetjes!!
Misschien kunnen we een keer kletsen op msn (weet nog niet of dit prive gestuurd wordt, dus wacht nog effe met mijn msn adres).
Als je reageert kijk ik wel effe of ik prive mijn adres doorgestuurd krijg!!!
Nou ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje maar nog weinig reacties gehad! ik ben vooral op zoek naar iemand om inderdaad, maud, de eerste tijd mee door te komen en van daaruit te kijken wat we willen. ik vlieg 8 januari naar bangkok en vroeg me af of er iemand zin heeft om mee te gaan!
mijn plan is om 4 maanden rond te reizen door thailand, cambodja, laos, vietnam en china. om op 8 mei weer terug te vliegen vanuit bangkok. mensen die mee willen? kom maar op!
groetjes lieke!
ps. ik ben lieke, 24 jaar, net afgestudeerd als theaterdocent en woonachtig in kneuterig Zwolle!
Ik ga 4 januari t/m 21 feb naar Thailand en misschien nog naar laos. Ik zie wel wat er op mijn pad komt als ik daar ben. Wil wel graag naar het national park en aan het einde van mijn reis relaxen op een eiland:vak02:
8 jaar geleden ben ik 3 weken in Thailand geweest en nu wil ik dus voor een langere periode gaan om nog meer van het land te zien.
Hoi Vera een goede keuze om Thailand te bezoeken,prachtige tempels,schitterende watervallen,natuurparken+het is een heel goedkoop land om je vakantie daar door te brengen!!
Nu ik reageer op je berichtje om te zeggen(doe ik altijd)moest je geen reisgenote vinden tijdens de periode dat je naar Thailand op Vakantie gaat,dan is er nog een mogelijkheid.
De backpakkerswijk Kao San road,daar komen allerlei nationaliteiten terrecht om met elkaar te verbroederen en hun reiservaringen te delen met andere mensen.
Nu vele mensen die alleen reizen en toch iemand zoeken om door Thailand te trekken,doen Kao san rd aan om iemand te vinden voor reisgezelschap.
Onlangs kwam ik nog een "Noorse en en Zweedse dame tegen"die elkaar hebben gevonden in kao san road.
Dus in slechtste geval moet je daar je licht maar ff opsteken(8 op de 10keer lukt het dat je een reismaatje vindt)
groetjes en nog veel suc6 met je voorbereidingen!!
georgessiam:chin: Deze info is ook voor Maud bedoeld,in slechtse geval moest je geen reisgenote vinden,the place to bee voor een reisgenote = Kao San road! Wens bijden dames nog veel suc6 met hun zoektocht hier op het reisgenotenforum!!
Hoi Lieke,
Kun je me nog meer vertellen over je plannen? Ik ben namelijk hetzelfde van plan. Wil m’n reis wel graag afsluiten in Afrika… Maar om samen te beginnen is misschien wel 'n idee
Hey Lieke (e.a.!),
ik heb precies hetzelfde plan! Ik vertrek 3 jan richting Bangkok en wil voor 4 maanden door zuidoost azie reizen! Ik ben 22 (amsterdam, net klaar met SPH) en ga alleen (laat mn vriendje achter haha), maar denk dat er inderdaad genoeg mensen zijn die je daar tegen komt! Ik ben denk ik nog wel in Bangkok tegen de tijd dat jij aankomt, dus wie weet kunnen we daar wel meeten! Als er anderen in dezelfde week aankomen hoor ik het graag!
Groetjes Annelijn