Ik doe iedere jaar een week of 3-4 rondtrekken door een mooi land, alleen dit jaar heb ik geen reismaatje.
5 jaar geleden al eens door thailand getrokken en ik was helemaal verkocht, dus weer eens terug!
ik zoek man/vrouw om 3-4 weken door thailand te trekken, van chang-mai, tot bangkok, van natuur tot strand, van cultuur tot lekker stappen, veel afwisseling, lol, niks moet en alles mag!
Of het januari of februari is maakt me verder weinig uit
Wie o wie (of meerdere mensen, kan ook…)
Ook ik ben op zoek naar een/meerdere reismaatje(s), man/ vrouw maakt mij niet uit, om het liefst in februari door Thailand te reizen. Voor mij wordt het de eerste keer naar Thailand. Ik heb nu er al super veel zin in! Het lijkt mij leuk om van Noord naar Zuid te reizen om zoveel mogelijk te zien, doen, genieten en relaxen. Ik wil ongeveer 4 a 5 weken gaan met aan het einde van de reis nog een paar dagen vrijwilligerswerk. Ik ben overigens een vrouw van 29 jaar.
Leuk dat je reageert, klinkt goed. Ik heb al wat lijntjes uitstaan met mensen,maar nog niks is concreet dus kan nog alle kanten op.
Mail me anders ff kunnen we per mail verder kijken of onze reisverwachtingen matchen,… Snijdm@gmail.com
Groetjes mark
Ik sluit me helemaal bij jullie reisidee aan! Het klinkt in ieder geval alsof jullie ook lekker makkelijk zijn en dus overal voor open staan. Helaas ontdek ik dit forum ietsje te laat om wat af te kunnen spreken. Mijn reis staat namelijk al voor het grootste deel gepland: ik ga van 12 januari t/m 11 februari (en daarna een weekje Dubai) Maar wie weet komen we elkaar tegen in Thailand!
Grtjs Sanne
ps: Mocht je nog niet eerder gedoken hebben of hier nieuwsgierig naar zijn… DOEN!
leuk! toevallig hebben sanne en ik al besloten om samen te reizen, wij moeten nog boeken, maar wij gaan ongeveer 6 jan die kant op en dan 4 weken, dus grotendeels zelfde periode. altgijd leuk als we mensen ontmoeten daar, dus leuk!!