Thailand, januari 2012, 6 maanden!

Hallo…,
Ik ga 8-1-2012 voor 6 maanden naar Thailand.Vorig jaar ben ik 2,5 maand geweest en heb besloten weer te gaan! Loved it!!
Zijn er nog mensen die t gezellig vinden om maybe een gedeelte samen te reizen??
Ik ben 32, avontuurlijk, open-mindend en gezellig! :chin:

Hoi Judith!

Ik ga vanaf 2-1 tot 15-2 rondreizen in Thailand. Veel backpack ervaring (Aus(1.5 mnd), VS(1mnd), Indonesie(1mnd), India (6mnd) maar niet met Thailand.

Vertrek 1-11 sowieso naar Laos/ Camb/ Vietnam en ben 2-1 in bangkok.
Misschien een idee om elkaar ergens te treffen!

ik ga 7-1 naar thailand! eerst 6 weken vrijwilligerswerk en daarna wil ik nog rondtrekken door de rest van thailand. ben nog wel jong!(18) maar misschien wel leuk om een stukje samen te reizen?
groetjes

hoi judith

Ik ben ron en ben 37 jaar, ik vertrek op 8 maart naar BKK…wil graag door thailand cambodja en laos reizen. Lijkt me leuk eens een paar dagen eventueel samen te reizen …laat je wat weten :slight_smile:

gr ron

Hey Judith,

Wat gaaf dat je een half jaar gaat rondreizen zeg!! Ik ben ook van het avontuur en heb al aardig wat gezien van de wereld. Ik vind Azie echt geweldig. Ik ben ook al eerder in Thailand geweest (eerste keer drie maanden en afgelopen februari/maart 4 weken). Ik ben nu van plan om op 3/1 richting Bangkok te vliegen en dan door te reizen naar Cambodja of naar Koh Samui (waar een vriend van mij dan is). Misschien kunnen we nog ergens meeten? Zou wel gezellig zijn!

Gr. Eveline

Hoi!
Ik kom op 8 dec in Bangkok aan, wil dec in Thailand rondreizen, vervolgens ben ik van plan om ong 2-3 weken in Cambodia, Vietnam en Indonesia (Java en Bali) door te brengen.

Lijkt me leuk om deels samen te reizen. Ik vlieg a.s. vrijdag al naar India! Stuur best een email op raja_lala@hotmail.com

Ben 37, kom oorspronkelijk uit India en heb veel reiservaring; echter de 1e keer backpacken!

Groetjes, Raja

Hoi.,
Ik vertrek 8/1 en ga eerst paar weken vrijwilligers werk doen in t zuiden. Daarna naar Koh Tao om dit keer wel te gaan duiken. Dan denk ik Laos, maybe Vietnam maar dat weet ik nog niet.
Judith_peek1@hotmail.com

Hee…,
Ben 2 jaar geleden naar india geweest en vond t behoorlijk heftig. maarja…als je er oorspronkelijk vandaan komt is t toch anders. Ik ben naar Mumbai, Pune en langs de kust in Goa geweest. Vondt t backpacken daar een stuk moeilijker dan in Thailand. Succes en veel plezier!!
Judith _peek1@hotmail.com

Alowa ik ga rond 15feb naar Bangkok om vervolgens Laos,Vietnam,Cambodja en als laatste Maleisie rond te reizen…Veel snorkelen,genieten,verbazen en verwonderen…
Thailand 2jr geleden 3mnd gedaan… zou leuk zijn om elkaar ergens halverwege te ontmoeten…
Ben zelf spontaan,rustig,ook open-minded enniet het type macho al lijkt dat wel op de foto(tja kaal he).

Grtjes en wie weet tot horens op dioneelco@gmail.com