Thailand half november/december

Wie gaat er mee naar thailand?
Ik heb van half november tot half december vrij.
ik zou graag een maand op reis willen. Het liefst wil ik 2 weken een groepsrondreis doen en dan zou ik nog eens 2 weken willen relaxen op verschillende resorts.
Ik ben 23 jaar, en zoek dan ook iemand van een beetje rond mijn leeftijd.
Lijkt het je leuk om met mij mee te gaan? laat het mij dan weten:smile:
groetjes Elise

Jammer, ik zit van half januari tot half februari 2010 in Thailand.
Als je iemand gevonden hebt, zou ik geen groepsrondreis doen. De meeste jongeren kopen gewoon een ticket en regelen de rest alles zelf daar. Ik ben in februari in Thailand geweest en alles is heel makkelijk zelf te regelen. Ook de excursies die je met een groepsrondreis doet, zijn daar ook gewoon los te boeken. En zo kun je de vakantie zelf indelen zoals je zelf wilt.

Groeten Bas

Hoi. Ik wil in principe hetzelfde gaan doen. Ik ben 26jr (m) en heb al 4 jaar een vriendin. Ik hou erg van reizen, maar zij totaal niet. Nu wil ik dit jaar dus alleen gaan en ben ik op zoek naar een reisgenoot. Ik principe wil ik 4 weken gaan reizen in of Midden Amerika of Zuidelijk Afrika of Zuid-Oost Azie. Thailand staat dus op mijn lijst.

Ik werk in de logistiek en kom uit Limburg.
Laat maar weten wat je eerste reactie is.

Gr,
Luc

Hoi Elise

Ik ben Joke, 24 jaar en woon in Gent. Ik vertrek 9 november naar Thailand en blijf daar een kleine dertien dagen, niet zo lang dus. Ik zou graag naar het zuiden gaan. Vanuit Bangkok naar Ayuthaya, River Kwai, en dan nog een stuk naar het beneden bij de stranden en eilanden. Mss kunnen we een stukje samen doen. Je ziet maar!

Groetjes Joke

hoi elise (met waarschijnlijk hetzelfde beroep en +/- zelfde leeftijd)
geef maar even een mailtje hoor, ik ga van 4dec tot en met 28 dec… dusss misschien kunnen we ergens meeten