Mijn naam is maxime en ik ben 22 jaar. Ik heb onlangs mijn bachelor psychologie gehaald, ik ga volgend jaar starten met mijn master, maar ik wil eerst graag 2 maanden reizen.
Ik heb nog helemaal geen plannen, het enige wat ik weet is dat ik graag naar thailand wil. Verder heb ik nog niet echt iets voor ogen, maar elk land lijkt me wel leuk!
Ik zoek een vrouwelijke reisgenote, leeftijd tussen de 18-28 jaar. Ik ben meer een natuurmens en grote steden wil ik wel graag zien maar dan voor beperkte periode. Mijn voorkeur gaat uit naar de natuur/strand/zee/jungle/rivieren.
Ik ben wel iemand die graag van te voren de reis al redelijk heeft vast staan, zeker de eerste dagen. Ik heb nog nooit eerder zo’n reis gemaakt dus daarom zou ik graag met iemand op pad gaan.
Hoi Maxime, wat leuk dat je rond oktober/november wil gaan rondreizen. Ik ben ook 2 mnd weggeweest voordat ik aan mijn master begon.
Ik ben nicole, 25 jaar en ben ook op zoek naar een reisgenootschap voor Thailand. Ivm mijn werk kan ik slechts 3 weken opnemen, maar misschien is het leuk om de reis door Thailand samen te doen.
Ik ben ook echt een cultuur/natuur snuiver, het zou mij daarom fantastisch lijken om het noorden op te zoeken (de jungle) en ook naar het zuiden te gaan om de prachtige eilanden/stranden op te zoeken.
Ook ik (23 jaar) ben op zoek naar een reisgenootje voor een reis door Thailand. Helaas heb ik net als Nic-v de mogelijkheid om slechts 3 weken te gaan in verband met mijn werk. Mijn voorkeur gaat uit naar November omdat het regenseizoen dan grotendeels is afgelopen. Ook ik zou graag het noorden bezoeken met bovenaan mijn lijstje een bezoek aan Elephant park! En uiteraard de eilanden
Ik ben benieuwd hoe het met jullie plannen staan en of jullie nog op zoek zijn naar een reisgenootje?
Ps. Ik stippel ook graag mijn reis al flink uit zodat ik een beetje weet wat het gaat worden