Ik ben op zoek naar een reisgenoot.
Het liefst ga ik op reis met een vrouwelijke reisgenoot voor de periode mei, september of november december.
De bestemming weet ik nog niet. Vietnam, Filipijnen, Thailand, Maleisie, Argentinie.
Ik sta open voor verschillende opties.
Voor een periode van 3 weken. Misschien 4 weken.
Ik hou van cultuur, natuur, strand, lekker eten en drinken. Een avondje stappen. Af en toe een dagje strand.
Sorry een beetje te vroeg gedrukt
Ik hen mariël, 30 jaar en woon in deurne
Je berichtje spreekt me wel aan…
Heb dezelfde interesses dan jou.
Ik ben zelf al naar Thailand en bali geweest met mijn backpack.
Voor mij zou september een fijne tijd zijn.
Ik ben wel een beetje een luxere backpacker
Heb je misschien ook al eens over Sri Lanka nagedacht?
Mocht het je aanspreken dan hoor ik het wel.
Iets luxer backpacken is voor mij geen probleem. Sri lanka had niet echt mijn voorkeur, ik heb er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht of in dat land verdiept. Heb je eventueel nog een andere optie om naartoe te gaan?
Hoi, ik zou graag in september 3 weken richting azie of zuiden amerika vertrekken. Specifiekere reisplannen heb ik nog niet :
Die ben ik nog aan het bedenken … inspiratie is altijd welkom!
Groetjes Monique
Hoi Lydia!
Graag zou ik in september, oktober of november richting voor3 of 4 weken Azië willen. Zuid Amerika trekt me ook, maar ben er al eensgeweest en zou graag een ander continent willen bezoeken. Ik sta voor alleopties open. Ik ben trouwens 28 jaar. Ik vroeg me af of je al iemand hebtgevonden?
Groetjes Sanne
Ook ik ben opzoek naar een leuke reisgenote. Ik ben alleen van plan om eind december vanaf ongeveer de feestdagen voor ong 5 weken richting Azië te gaan. Ik weet niet of je nog iemand zoekt en of dit in jou planning zou passen?
Hoor het graag van je.
Ik ben trouwens 38 jaar en woon in Leiden.
Heb je inmiddels al concrete reisplannen gemaakt? Of zelfs al weg geweest want mei is al voorbij hihi…
Indien je plannen nog openstaan ben ik zeer benieuwd naar deze. Ik wil zelf graag in November 3 weken op reis door Thailand en ben op zoek naar een reisgenootje.