Hii ik ben een gezellige spontane vrouw van 51 en ben op zoek naar een reisgenoot. Alle opties zijn nog open. Ik wil zo graag naar Azie maar vindt alleen reizen ook maar alleen. Ik ben niet gebonden aan school vakanties oid. Max 3 weken ergens in September. Ik vertrouw op leuke reacties en of advies.
Hallo Sabriye,
Ik heb je bericht gelezen. Toevallig ga ik ook tegen het einde van het jaar die kant uit. Echter niet in September maar in begin December. Als je de datum wat kunt opschuiven, dan is het best mogelijk dat we in December er iets van kunnen maken. Ik ben een lange slanke bruine vent van middelbare leeftijd.Als je dit zit zitten dan wacht ik op je reactive. Mijn email is: gilbert-art@outlook.com. Groeten van Gilbert.
Hallo Sabriye,
Als je niet vast zit aan september, ik ben gebonden door mijn werk aan een vakantie in de laatste twee weken van augustus, hoor ik graag van je. Ik heb ook nog een andere oproep (dichterbij huis) openstaan, en vind dit ook een leuk idee. Als ik zoiets zou doen, zou ik alleen een ticket kopen en misschien een hotel boeken voor de eerste overnachting en daarna gezamenlijk à la improvise willen reizen. Ik kan niet langer reizen dan twee weken. Ik merk het wel!
Hartelijke groet,
Arnold
Hi Sabriye,
Ik wil ook graag op vakantie maar iets later in het jaar zou mij beter uitkomen. 3 weken is ideaal.
Mocht je inmiddels nog geen reisgenoot hebben dan wil ik bij deze graag mijn interesse tonen. Ik hoor het wel van je.
groetjes
Ülker