GEZOCHT reisgenoot: Vietnam, Thailand, Cambodja voor 4 weken

Hallo allemaal,

Ik wil graag in maart of april naar Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik wil heel graag deze landen met iemand samen reizen. Al mijn vrienden en vriendinnen zijn gesetteld en zijn niet bereid om zoveel euro’s uit te geven voor reizen. Dus ja daarom ben ik opzoek naar iemand die met mij graag samen wilt reizen.
Ik ben een jonge dame van 26 jaar en woon in Gelderland. Ik studeer Rechten aan de universiteit en wil graag voordat ik ga werken reizen.
Ik ben nu nog aan het oriënteren dus zodra ik genoeg info heb dan plan ik mijn reis.

Wie o Wie kan/ wil mee?

Klinkt leuk! Maar voor mij is helaas de periode niet mogelijk qua werk.
Ik zou vanaf 25 juli kunnen. Is dat te laat?

Ah jammer. Nee juli kan ik helaas niet. Misschien heb ik dan een andere plannen, kunnen we samen heen :wink:

Dat klinkt inderdaad leuk! Ik ben in deze periode ook vrij. Wilde je wel via een reisorganisatie of backpacken? Mijn leek via fox wel een leuk idee!

Nee ik wil liever niet via fox kras of iets anders… Wil alles zelf samenstellen, lijkt me veel leuker…toch?
Je zit anders vast aan zo een reisorganisatie.

Ah oké jammer. Als je rond 25 juli nog eens weg wilt gaan dan hoor ik het wel :wink:

Hoi, van begin februari tot half maart ga ik naar Thailand en Cambodja. Waar ga jij ongeveer naar toe? Ik ga alleen reizen maar misschien kunnen we iets afspreken?

Hai,
Leuk! Ik heb nog niks geboekt ofzo maar wil begin maart naar Vietnam cambodja en Laos gaan. Misschien kunnen we samen iets afspreken?
Hoe oud ben je?m/v?

Hai corneel,
Je mailbox is vol. Kan geen bericht sturen :frowning:

Hoi, die is weer leeg :slight_smile:

Zie je pm :wink:

Hey, ik ben sharifa, 20 jaar en woon in Rotterdam? Heb jij al een reisgenootje gevonden of ben je nog opzoek? Ik zou dus naar dezelfde landen willen gaan als jou maar ik zou begin april willen gaan? Stuur me anders even een mailtje als het je leuk lijkt om het verder te bespreken, sn.seinpaal@gmail.com

Hai,
Nee helaas april kan ik niet.
Groet