Reisgenoot gezocht voor periode Juni/juli/augustus voor een reis naar Vietnam, Cambodja, Thailand.

Hallo allemaal. Ik ben Rowdy, 30 jaar uit Krommenie.

Ik heb laatst al een oproep geplaatst, die zelfs ik een beetje onduidelijk vond dus bijdeze even overnieuw.

Ik ben van plan aankomende zomer naar Azië te gaan. Ik wil vanaf Vietnam, door Cambodja naar Thailand reizen.

Onderweg wil ik graag vooral veel mooie plekken bezoeken, heerlijk eten, paar dagen strand pakken ofzo, en graag even een party of misschien wel meerdere party’s bezoeken. Mijn probleem is zoals.die van meerdere mensen hier gesettelde vrienden, of mensen met kinderen. Ik had 3-4 weken in gedachten om deze reis te maken. En dat hoeft niet al te luxe voor mij.

Lijkt het je wat om met mij deze reis te maken, en samen een leuke tijd te hebben stuur dan even een berichtje of voeg me toe via facebook.

Gr Rowdy

Momenteel nog niemand gevonden helaas.

Hoi Rowdy! klinkt helemaal leuk! Ben je afhankelijk van een periode? Ik wel namelijk 15 juni tm 6 juli. 3 weken dus. Eventueel met 2 a 3 dagen verschil. Ik ben nog nooit in azie geweest dus dat lijkt me sowieso al gaaf.
Daarnaast hou ik van een beetje cultuur en toch ook wel wat strand dagen. Lekker eten, een goed feestje en tussendoor mooie plekken ontdekken.

Ik hoor graag van je welke periode jij kan.

Groetjes, Fabienne

Hey Fabienne, bedankt voor je bericht. Ik.weet sinds deze week dat ik ook aan een tijd gebonden ben. Namelijk week 31-32-33. Dat is aan juli begin augustus. Wordt een lastig verhaal dan ben ik bang :(. Andere datums niet mogelijk? Sept, oktober. Bijvoorbeeld?

Gr Rowdy

Helaas! Veel succes verder groetjes fabienne

Hi Rowdy,

Ben je nog op zoek naar een reisgenoot? Ik heb zelf Sri Lanka hoog op mijn lijstje staan, is dit land ook een optie voor je?

Groetjes,
Kelly

Hey Kelly , in principe heeft Vietnam wel me voorkeur. Ik ga me even verdiepen in Sri Lanka. Weet er niet zo veel van namelijk. Je hoort van me :wink: .

gr Rowdy

Hey Kelly , ik heb even wat gecheckt hier en daar , maar mijn voorkeur gaat echt uit naar ieder geval Vietnam. Daar wil ik zo graag heen.

gr Rowdy

Hoi!
Ik wil eind juli/begin augustus ongeveer twee weken naar Vietnam (vanaf Thailand) Heb je al iemand gevonden?
Groetjes
Wies

Ben ondertussen al naar Thailand , Vietnam , Cambodia, China , Maleisie , de Filipijnen geweest en een relative van bijna 2 jaar met een Filipijnse , dus ik kan wel zeggen dat ik iemand gevonden heb. :joy::smiley: maar dank je voor je bericht!