Reisgenoot gezocht medio aug en/of sept 2012 rondtrekken door betoverende Vietnam

Hallo allemaal,

Ik ben een actieve jonge meid van 30 jaar die opzoek is naar een reisgenoot die graag mee wilt reizen door het authentieke land, Vietnam. Voor ongeveer 3 a 4 weken.
De bestemmingen van de rondreis door Vietnam is nog niet uitgestippeld, maar ik heb al wel een idee. Als ik een medereiziger heb gevonden, dan zullen wij gezamenlijk bespreken betreft de route.

Steekwoorden van de rondreis door Vietnam:
• LOW BUDGET Travel
• Natuur
• Cultuur
• Avontuur
• Heerlijke Vietnamese keuken
• Ontmoetingen van de lokale bevolking

Wat voor een mede reiziger zoek ik:
• reislustig
• humoristisch
• spontaan/ sociaal/ open
• betrouwbaar
• graag nieuwe dingen willen ontdekken en beleven
• voorkeur rond mijn leeftijd

Spreek je dit aan??? Laat me het zo snel mogelijk weten, dan kunnen we onze reis bespreken en de rest ondernemen……

Groetjes Mary

Zie berichtje!

Hoi Mary,
oook ik ben op zoek naar een reisgenootje, voor de maanden september, oktober en november. Ik wil graag naar maleisie, Myanmar en Vietnam/cambodja. Mogelijk zouden we in september vier weken samen door Vietnam/cambodja kunnen reizen als je dat wat lijkt!

Ik ben ook van de low budget, alleen zoou ik de laatste paar dagen wel graag in iets meer luxe doorbrengen. Bijvoorbeeld aan het strand ofzo, maar mocht je dat niets vinden, dan doe ik dat gewoon alleen.
Ik ben spontaan, open en (heel belangrijk) betrouwbaar en eerlijk. Ik vind het wel belangrijk dat ieder zijn eigen ruimte heeft om zijn ding te doen.
Ik heb in het verleden het één en ander gereist en vrijwilligerswerk gedaan. O.a. een half jaar Nepal, Thailand en India. Tevens in Equador op de Galapagos en in 2010 door indonesië gereist.
Mocht je dit aanspreken, dan hoor ik graag van je!
groetjes Leonoor (31)

Ha Mary,

Vietnam lijkt mij ook een mooie bestemming voor deze zomer. Begin dit jaar had ik vanuit mijn werk de mogelijkheid om hier naartoe te gaan, maar dit lukte door omstandigheden niet. Maar ik was al wel enthousiast geworden, dus ja… dan moet je zelf maar wat ondernemen ;-). Dus daarom spreekt je bericht me wel aan.

Ik ben zelf ook 30 jr en wil ook graag op een actieve manier een land verkennen.
Ik kan zelf alleen niet in september, omdat ik naast mijn werk nog een studie volg en afhankelijk ben van de zomervakantie. Dus daarom zou ik liever iets eerder gaan. bijvoorbeeld vanaf eind juli of uiterlijk begin augustus. Hoor het wel.

Groet, Maurice

Hallo,

Zijn je reisplannen ondertussen al concreet ? Mijn 21-jarige dochter heeft ook een reis gepland naar Vietnam van 5 tot 25 augustus, maar nu moet haar reisgenoot afhaken wegens een operatie. Sanne zelf is momenteel op kamp met het belgische leger, dus is de familie nu volop aan het zoeken naar een reisgenoot. Ze landt in Saigon en vertrekt terug van Hanoi. Hun plan was met scooters een stuk van het traject te doen (met lokale chauffeurs/gidsen) en dan verder met trein of vliegtuig. Maar niets ligt nog vast.