Ik (33) ben op zoek naar een reisgenoot die zin heeft om samen Vietnam, de mensen, natuurlijk en cultuur te verkennen.
Ik vind heerlijk een beetje door straatjes te dwalen, mooie wandelingen te maken, of een deel op de fiets te doen, leuk als dat vergezeld kan worden door veel lachen en een goed gesprek op zijn tijd. Het mag een actieve maar niet gehaast reis zijn. Ik ben op zoek naar een nieuwschierige reisgenoot die zin heeft om samen ( of soms alleen) zich te verwonderen over alles wat we mee maken.
Ik zou graag tussen rond 20 juli willen vertrekken en ruim vier weken later terug willen komen. ( nog niet vast). Niks staat vast maar vind wel leuk van te voren een globaal plan te maken … en ik ben ook og over te halen voor landen als Indonesië…
Ik had eerst plannen om naar Costa Rica te gaan en daar te gaan backpacken. Helaas heeft mijn reisgenootje afgehaakt. Welke landen zou jij allemaal graag willen zien? En wat zouden jouw plannen zijn voor Vietnam? Ik zou graag 3 a 3,5 week willen backpacken. Heb dat drie jaar geleden ook in Thailand gedaan. Heb het erg naar mijn zin gehad. Wat zijn jouw ervaringen?
Ik zit ook naar Vietnam te kijken, alleen wil ik graag begin juli al vertrekken en dan 4 a 5 weken weg. (3 weken Vietnam en dan eventueel nog 1 of 2 weken door naar een omliggend land, of verder Vietnam verkennen, ook geen probleem om alleen verder te gaan als dit te lang is voor jullie).
3,5 week zou zeker kunnen. Wat zijn jouw plannen precies? Kun je iets meer over jezelf vertellen? Misschien dat Cambodja een mogelijkheid is al omliggend land?
Hai, ik ben Danielle, 43 jaar en aan het denken over een rondreis in Cambodja en Vietnam. Duur zo’n 3 weken vertrek zo rond 28 juli. Iemand nog geïnteresseerd om iets samen af te spreken?