Vietnam juli/augustus

Hi,

Deze zomer (juli/augustus) wil ik graag mijn backpack weer uit de kast halen voor 2 a 3 weken. Mijn oog ligt nu op Vietnam maar ik sta open voor alle bestemmingen (luxe probleem, haha!).
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Marijke 28 jaar. Ik ga graag de natuur in en naar plekken waar toeristen niet komen, dagen aan het strand liggen is niet aan mij besteed.
In het uitgaansleven zul je mij niet snel vinden, maar savonds een drankje doen vind ik wel erg leuk. Mijn manier van reizen is meestal met openbaart vervoer. Het huren van een motor lijkt me ook wel heel erg tof!
Verder ben ik qua overnachtingen erg makkelijk, alleen de tijd van slaapzalen is voor mij wel een beetje voorbij :slight_smile:

Iemand die zich hierin herkent en het leuk lijkt om deze reis samen te maken? Geslacht en leeftijd maakt niet zoveel uit.

Hee!

Deze 24 jarige reisverslaafde zoekt Voor de maand augustus een avontuurlijk reisgenootje. Ik heb nog weinig concrete plannen en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn. Ik houd ervan om cultuur, natuur en strand af te wisselen. Ik ben ook niet echt een partyanimal, maar houd wel van een drankje en een hapje savonds en de gezelligheid eromheen. Ik ben graag actief maar vind het heeel fijn om een dagje te relaxen op het strand.
Vietnam, Indonesië en Thailand spreken mij erg aan. Haha ik herken je luxe probleem dus een beetje.
Lijkt het je leuk om hier samen verder over te praten en misschien plannen te maken? Let me know!

Groetjes Elise

Hooi,

Ik heb nu definitief voor Vietnam gekozen dus als je dat ook leuk vind dan lijkt het mij zeker leuk om kennis te maken en er verder over te praten!

Ah top, Vietnam lijkt me erg leuk! Ik hoor graag wat je plannen allemaal zijn. Ik heb ze namelijk nog niet echt. Vind het tof dat je schrijft vooral de ‘niet toeristische’ plekken te bezoeken. Dat spreekt mij heel erg aan! Al die drukte anders haha!
Wil je contact houden via deze site? of is het misschien gemakkelijker om nummers uit te wisselen?

Groetjes!

Het is wel makkelijker om nummers uit te wisselen denk ik. Ik stuur mijne wel even in een priveberichtje.