Vier weken Vietnam eind september

Hoi!

Rond eind september heb ik vier weken vakantie gepland en ik wil graag gaan backpacken. Ik zit te denken aan Vietnam, maar er staat nog niets vast. Lijkt me het leukst de reiservaringen met iemand te delen, dus ik ben op zoek naar een reisgenootje. Ik ben 28 jaar en hou van de combinatie natuur/cultuur, lekker eten en nieuwe dingen zien.

Wie heeft er zin om (een deel van de reis) mee te gaan?

:chin: Iris

Hoi Iris, ook ik ben van plan om in september weer lekker te gaan backpacken. Kan 4 weken vrij krijgen op me werk en daar wil ik absoluut gebruik van maken!! Zat zelf te denken aan Thailand maar ook Vietnam klinkt helemaal super… stond ook nog olp me lijstje :slight_smile:
Ben trouwens 24 en kom uit Den Haag…
Misschien een idee om t emailen en te kijken of onze plannen een beetje overeen komen…?? [EMAIL=“marijkedvries@gmail.com”]marijkedvries@gmail.com
Groetjes Marijke

Hej hallo,
mijn idee was om deze vakantie naar Australie te gaan, maar bij het gebrek aan reislustige vrienden sta ik ook open voor andere bestemmingen, Azië lijkt me ook fantastisch!! Ik ben vrij van 12 sept t/m 11 okt, weet niet of dat binnen jouw plannen past?

groetjes,
Daniel.
dverlouw@hotmail.com

oh ja, ik ben 29 trouwens.