Vietnam 3-4 weken rond oktober

Hee mede-reizigers,

Ik ben van plan dit jaar graag (weer) richting Azië te reizen. Helaas zijn mijn vrienden minder avontuurlijk ingesteld, en hadden zij geen zin om mee te gaan. Vandaar dat ik mij afvroeg of er iemand is met ongeveer dezelfde plannen als ik. Wie weet kunnen we (een stuk) samen reizen.

Ik zit nu vooral te denken aan 3-4 weken Vietnam. Mijn exacte reisdata staan nog niet vast, maar ik zal waarschijnlijk ergens in oktober of november vertrekken.

Als je nog leest en mogelijk geïnteresseerd bent, dan wil je vast ook wel weten met wie je misschien wel het vliegtuig instapt, dus laat ik me kort even voorstellen. Ik ben 26 jaar, en woon en werk in Utrecht.

In de afgelopen jaren heb ik al gebackpackt in Azië en in Zuid-Amerika. Het liefst laat ik me onderweg verrassen door wat het land te bieden heeft. Ik heb van te voren vaak dus wel wat plannen, maar ik maak niet een heel reisschema voor ik vertrek. Ik ben overigens niet iemand die dagen achtereen aan het strand kan zitten. Hoewel een dagje rustig aan doen niet verkeerd is, ben ik liever wat actiever bezig.

Mocht jij ook nog op zoek zijn naar een reisgenoot, dan lijkt het me leuk om eens wat ideeën uit te wisselen.

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

Ik ben Lianne, 25 jaar en heb ook plannen om te gaan backpacken rond oktober. Hoe mijn reis er precies uit gaat zien is nog niet bekend, maar vermoedelijk begin ik met een maand India en ga ik daarna naar Azië voor één of twee maanden. Ik vind het ook leuker om met iemand samen te reizen. Wil je alleen naar Vietnam?

Ik kom uit Venlo en vind een combinatie van cultuur, natuur, een dagje strand, af en toe wat uitgaan en actieve dingen doen (zoals hikes/jungletrekkings etc) erg leuk. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag :slight_smile:

Groetjes Lianne

Hoi Lianne,

Hoewel ik niet per sé alleen naar Vietnam wil, leek dit mij op het moment de beste keuze omdat ik zelf maar 3 a 4 weken weg zal kunnen. Ik reis namelijk liever ietsje rustiger dan dat ik mij de hele vakantie gehaast voel om maar alles te kunnen doen.

Ik zal je in een PB ook even mijn e-mail sturen, dat praat misschien wat makkelijker.