Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot die graag 4 weken met mij wil backpacken. Zelf lijkt Vietnam me een fantastisch land om te bezoeken, maar heb jij andere ideeen dan hoor ik dat graag. Ik heb alleen Maleisisch Borneo nog maar gezien dus er valt nog genoeg te ontdekken in Azie!
Ik ben flexibel in de reistijd, mei t/m oktober.
Even kort over mezelf, ik ben Cornelia, 34 jaar. Ik heb al eerder al backpackend met een “onbekende” reisgenoot door Argentinie gereisd en dat was echt super.
Mocht je ook richting Azie willen en samen een reis willen maken, laat dan even een berichtje achter.
Wanneer ben je van plan om naar Vietnam te gaan? Mijn plan is om daar komende zomer naar toe te gaan in de maand juli. Wie weet kunnen we ergens afspreken met elkaar?
Leuk dat je reageert! Ik heb nog niet een maand in gedachten. Heb dit bewust open gelaten om een beetje flexibel te blijven. Juli is alleen geen optie omdat ik dan echt geen vrij kan krijgen op mijn werk…
Ben jij nog flexibel in reistijd?
Je kunt me ook altijd even mailen via [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com
ik ga op 3 febr. voor 4 weken naar thailand. Ik ben vorig jaar in Vietnam geweest, dus kan daar wel een paar aanraders noemen. Mocht je toch in februari in Thailand zijn, zouden we kunnen afspreken. Weet niet of je op zo’n korte termijn al op vakantie bent. Maar Vietnam is zeker heel mooi. Ik heb van zuid naar noord vietnam gereisd. Kan sowieso hele goeie motormuizen aanraden in midden Vietnam, waarbij je dan achterop zit en in de bergen van west vietnam komt. Laat maar weten of je daar interesse in hebt.
Helaas is juli de enige maand waarin ik op vakantie kan gaan. Ben namelijk werkzaam als leerkracht op een VSO. En dat is onze vakantiemaand
Ik ben niet echt op zoek naar iemand om een hele vakantie mee vast te leggen, maar ergens wat afspreken tijdens de vakantie is natuurlijk altijd tof.
Tips zijn zeker altijd welkom Ik was vorig jaar ook in Thailand, maar niet zo lang, maar meer op doorreis, dus alleen in omg. Chiang Mai en Bangkok geweest. Als ik weer naar Chiang Mai ga, ga ik naar hetzelfde stekkie als toen, maar in Bangkok en andere regio’s zijn alle tips welkom. Weet je ook guesthouses die gratis wifi hebben? Ik ben nieuw op het forum, dus weet niet hoe het werkt met privéberichten.
Groetjes, Carla
Edit: ik las verkeerd… dacht dat jij tips had. In Bangkok zat ik in een guesthouse die op loopafstand van Khaosan Road zit. Het is niet groot, zit in een klein steegje, dus je moet het net even vinden. Het wordt gerund door een heel lief oud thais vrouwtje. Ze heeft een kleine binnentuin, met veel eekhoorntjes Het is niet luxe, maar zo gastvrij. Ze laat alleen toeristen toe en is volgens mij ook selectief met wie ze toelaat. In Chiang Mai zat ik in het Baan Thai Resort (klinkt heel chique, maar valt mee hoor) Wel weer hele gastvrije mensen. Het wordt gerund door een Amerikaanse man en zijn thaise vrouw. Super relax. Internetcafés kan ik niet meer zo noemen. Die kwam je zeker bij Khaosan Road (bangkok) wel tegen. Daar gaan de meeste backpackers naar toe namelijk.
Cecile, Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie toe!
Carla, Tips over Vietnam zijn altijd welkom. Vooral kleine lokale initiatieven en buiten de gebaande paden! Zou je ze willen mailen naar [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com? Alvast bedankt!