Reisgenoot gezocht

Heej,

Wie oh wie gaat er mee?
Ik zoek een reisgenoot om mee te gaan backpacken, leeftijd tussen de 27 en 37 jaar, m/v. Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesie of Vietnam/Cambodja, of misschien heb jij andere ideeen?
Ik wil graag gaan in de periode 9 September tot eind September, zo n 3,5 week ongeveer.
Ik heb eerder gereisd door Thailand en Nicaragua en Costa Rica.
Ik ben 32 jaar jong, enthousiast, actief, gezellig en sta voor veel dingen open. Ik trek er graag op uit om dingen te bekijken en daarnaast is af en toe relaxen ook erg fijn.
Voor meer info kan je me mailen!

Grtz Janneke

Hallo Janneke!

Ik wilde net zelf een oproep plaatsen en toen zag ik jouw oproep staan. Ik ben Cornelia, 33 jaar en wil zelf ook graag in de periode september richting Azie. Vietnam en Cambodja lijken me echt geweldig. Ik heb eerder via dit forum samen een reis met een “onbekende” gemaakt door Argentinie en dat was echt geweldig! Ik hou van een actieve vakantie waar ik op zijn tijd kan relaxen maar vooral kan genieten van het land. Mocht je meer van me willen weten dan is het misschien wel handig om me te mailen op m’n prive-mail en dat is [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com.

Groeten Cornelia

HAAI folks!

Azie, september, backpacken, wat van 't land & folklore zien, … I say hmmm… “yes” ! Cambodja, Vietnam, Laos is prima! Indonesie ook :slight_smile: Geen ervaring mee reizen met “onbekenden”, ma gezien m’n vriendin in t onderwijs werkt en dus gebonden is ad schoolvakanties, en t zware babyboom is id vriendenkring, … :stuck_out_tongue: Openminded, relaxed, gestudeerd, werkend, easy-going, mannelijk, keigoed in gebarentaal, en altijd nog net iets opgewerkter bij n ijsje, pannekoek of truffel!

Cheerio!