Wie heeft er zin om mee te gaan backpacken in een van bovenstaande landen. Ik kan tussen 10 juli en 10 augustus. Zou graag 3,5 a 4 weken gaan.
Ik ben een meid van 39, klinkt oud, maar dat ben ik niet hoor! Ik heb al verschillende reizen gemaakt naar o.a. naar Marokko, Australië, Thailand en Midden Amerika.
Juist de afwisseling van cultuur, natuur en relaxen vind ik leuk aan rondtrekken. Ook al weet ik dat je altijd wel andere reizigers ontmoet, toch lijkt het mij leuk om samen te reizen. Jij ook, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Jacqie
:wereld:
Hoi,
Laos en Cambodja lijkt me leuk, maar ik heb pas vakantie vanaf 21/07…
Hallo, Jacqie
Voor juli / augustus heb ik al plannen… maar ik denk wel dat ik op jouw golflengte zit… zelfde leeftijd, doch zie er 10j jonger uit
al veel gereisd en doe niets liever… ik heb ook nog wat op mijn lijstje staan, en dacht wie weet… een volgende keer, een volgende reis? zou graag naar colombia trekken met kerst… vietnam/cambodja zie ik ook zitten… en volgende zomer dan eerder china, vancouver+hawai of west-australie!
De afwisseling van cultuur, natuur en relaxen zijn ook de dingen die ik zoek. En inderdaad, beetje zelfstandigheid en vrijheid is ideaal… zo ben je samen om dingen te delen, maar vrij genoeg om eens je eigen ding te doen en andere mensen te leren kennen!
Groetjes,
inge(waut@hotmail.com)