Laos, Cambodja en Vietnam

Hoi Allemaal,

Ik ben Denise, bijna 24 jaar en woon in Amersfoort.

In november en december ben ik van plan een rondreis te maken van ongeveer 6 weken door Laos, Cambodja en Vietnam. Thailand ben ik vorig jaar al geweest maar ik zou het niet erg vinden om er een stukje van mee te pakken.

Ik wilde eerst alleen gaan, maar samen lijkt me toch wat gezelliger :slight_smile:

Ik ben niet echt een low budget backpacker, en hou wel van een beetje luxe ;), maar t moet wel enigszins betaalbaar blijven.

Verder houd ik van een combinatie van cultuur, natuur, feestjes en relaxen op t strand.

Laat iets weten als je interesse hebt om (een gedeelte) samen te reizen!

Groetjes Denise

Hey, Denise, mijn naam is krist. Ik heb een ticket gekocht naar Thailand, vertrek op 12 november. ik heb geen ervaring met thailand, maar mijn bedoeling is thailand voor een weekje en dan Vietnam en Cambodja. Laos, helemaal niet aan gedacht, maar is mssn wel een goed idee. Als je zin hebt, het zou leuk zijn om eens wat ideeën door te mailen naar elkaar. je kunt dit doen via mijn fbookprofiel, als je die hebt… krist-san govaert of via mijn hotmailadres krist.govaert@hotmail.be , ik verblijf er tot 11 februari, ik heb dus tijd zat om wat rond te toeren…

groetjes krist

Hey Denise,

Mijn naam is Jonathan en woon in België te Brussel. Ik vertrek voor 2 maand namelijk December en Januari. Alles staat nog open, ben zowat aan het mikken op Thailand, Camdoja, Vietnam en Laos. Ik heb wel interesse om een gedeelte samen te reizen. Heb kenissen wie in december in Thailand aanwezig zullen zijn, ben wel van plan om hen eens gedag te gaan zeggen. Dus om voor het alleenstaand gedeelte ben ik op zoek naar mensen om mee samen te reizen. En wie weet, kom je mee naar mijn kenissen :wink:

Groetjes

Jonathan

Hoi Denise,

Ik ben Anna en wil graag de maand november ook die kant uit maar dan voor 4 weken. Lijkt mij inderdaad ook stuk gezelliger om met iemand te reizen dan alleen…
Ook ik wil graag backpacken waarbij een beetje luxe best mag als het idd. maar wel betaalbaar is.:smiley:

Lijkt me leuk wat van je te horen,

Groetjes Anna (22 jaar)