Reisgenoot m/v 30+ gezocht voor rondreis Vietnam, Laos, Cambodja - november 2013

Hallo wereldreizigers,

Ik ben een vrouw van 42 jaar en ben van plan in de eerste of tweede week van november te vertrekken voor een reis van een maand richting Vietnam, Laos en Cambodja. Ben jij toevallig ook in die periode van plan om die kant op te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, laat dan een berichtje achter.

Ik ben een ervaren backpacker, een sportief en avontuurlijk type vol levenslust en enthousiasme (niet roker). Fotografie is een grote hobby van me. Ik ben geen feestbeest, je zult mij niet zien op een full moon party in Thailand. Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de cultuur, geschiedenis en architectuur van een land. Ik geniet van het contact maken met lokale mensen, het al wandelend kijkend naar de mooie dingen die een land te bieden heeft en het proeven van het lokale eten. Ik wil uiteraard de highlights van een land zien maar neem daarnaast waar mogelijk ook de tijd om de minder bereisde plekken van een land te bekijken.

Interesse? Dan hoor ik graag van je.

Hartelijke groet,
Jolanda

Hej Jolanda, heb je al iemand gevonden voor je trip?
Ik ga namelijk in october naar Nepal voor een project (3weken) en heb voor november december nog niets gepland (heb het heel druk gehad tot nu… daarmee nu pas m’n mailtje). Ik had vietnam laos en cambodja altijd in gedachten (van zuid oost azie heb ik myanmar thailand maleisie en singapore gedaan 6m). Mijn terugvlucht vanuit nepal is 8 januari. Ik ben 31, van antwerpen ook een ervaren backpacker, wel low budget style, interesse in fotografie (maar geen pro hoor, just for fun!) dus we hebben al wel wat gemeen. Ik hou van natuur, ben niet echt een big citylover (enkele dagen ok maar dan weer vertrekken) en like to travel local style. Allways welcome to contact me :). groetjes natalie

Hi Natalie,

Wat leuk dat je reageert! Ik heb zeker wel interesse om eens verder te praten wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn om samen te reizen. Ik ben ook een natuurmens, we lijken dus inderdaad wat gemeen te hebben. Ik praat graag met je verder. Als je me een mailtje stuurt op jcaspers@hotmail.com zal ik je een uitgebreid antwoord sturen om het verder te bespreken.

Groetjes, Jolanda