3 maanden Laos, Cambodja en Vietnam

Hoi,

Ik (vrouw, 22 jaar) ben begin februari afgestudeerd en wil dan graag 3 maanden naar Laos, Cambodja en Vietnam.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Een vrouw tussen de 18 en 25 jaar.Ik hoop via deze site iemand te vinden waar het mee klikt.
Ik heb al ervaring met backpacken. Ben in 2008 en 2011 in de Filippijnen en Indonesie wezen backpacken.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes Iris

Hey Iris

Wat leuk man om na je studie lekker te gaan reizen.
Ik ben van plan om eind februari voor een week of 4-5 door Laos en Cambodja te reizen.
Door het werk kan ik helaas niet langer weg.

Ik zag dat je op zoek was naar een vrouwelijke reisgenoot dat ben ik niet wel Gay weet niet of dat ook telt hahahaha.

Weet je al een beetje wat je wil gaan bezoeken en bekijken?

Greez Roy

Hoi,
Ja weet al wel wat ik wil ga bezoeken/bekijken. Heb de lonely planet een tijdje geleden al gekocht en me er al helemaal in verdiept.
Weet jij al een beetje wat je wil je wilt zien daar?
Helaas wil echt met een vrouwelijke reisgenoot gaan.

Groetjes

Heb hem ook al even liggen en heb me route en zo wel uitgestippelt begin in noorden van Laos en ga dan naar het zuiden en steek daarover naar Cambodja.

Weet inmiddels wel een beetje wat ik al wil bekijken en bezoeken ja.
No probleme hoor… maybe komen we elkaar wel tegen daar altijd gezellig nieuwe mensen.

Greez

Hola!

Ik ga vanaf november naar Azie, begin in Maleisie en eindig ergens in vietnam, Loas of cambodja. Ben ook vrouw, 22 jaar en zal rond februari ergens in Thailand zijn. Een reisgenoot is altijd leuk:)
Waar houd je van?
Ik ben iemand die niet te veel wil vastleggen en ben avontuurlijk en hou van een feestje! En jij?

X

Ey

Weet nou niet of dit berichtje ook voor mij was hahaha
Maar leuk man Malaisie erbij super schijnt dat ook te zijn!!!
Heb je al een beetje route uitgestippelt of nog helemaal niet??
Grzz

Ik stuur je even een berichtje.

Iemand die ook deze plannen heeft???

Ik ga als onderdeel van een wereldreis, Vietnam bezoeken van 9-dec t/m 19-dec. Daarna door naar AU en NZ.

Als iemand rond dit tijdstip in Vietnam is, kunnen we samen reizen.

Gr, Vinay