Laos, Vietnam, Cambodja mei 2009

Beste allemaal,

Ik ben bijna klaar met mijn studie (Communicatiewetenschappen aan de UVA). En wil graag gaan reizen met mijn backpack. In eerste instantie zou ik met een vriendin gaan maar dat gaat helaas niet meer lukken.

Ik zou graag met iemand mijn reis willen starten. Mijn plan is om op Bangkok te vliegen (ticket gevonden voor 788 euro) en dan naar Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand te gaan. Voor de eerste twee maanden zoek ik een gezellige reisgenoot met ongeveer dezelfde leeftijd (ik ben 23). De derde maand vliegt mijn vriend naar Bangkok om daar samen nog een maand te reizen.

Groetjes Feija

Hoi Feija,
Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik wil begin april vertrekken naar Vietnam, daar ongeveer een maand rondreizen en dan wellicht nog een maand eraan vast plakken naar Laos, Cambodja en/of Thailand. Ben 23 jaar, woon in Amsterdam en ben afgelopen zomer afgestudeerd voor mijn studie gezondheidswetenschappen en momenteel promovendus. In de maanden april en mei heb ik gezorgd dat ik ‘contractvrij’ ben zodat ik kon gaan reizen! Azie en mn Vietnam spreekt me erg aan; de totaal verschillende cultuur en natuur en variatie lijken me prachtig. Ik ben op zich wel avontuurlijk, maar heb nog nooit gebackpackt, lijkt me leuk om in het begin een tijdje samen met iemand te reizen, gewoon tot het gezellig blijft en/of de plannen overeen komen.
Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Marieke