Ik wil in oktober 2010 na het afronden van mijn studie zes/twaalf maanden gaan reizen naar Cambodja, Loas, Vietnam, Thailand en miss ook Australië/ NZ en het liefst niet de hele reis alleen reizen.
Ik wil merendeels low budget reizen…
Zijn er mensen met dezelfde plannen zodat we misschien een tijdje samen kunnen reizen?
Ik vlieg 2 november naar Bangkok.Ik ga onder andere naar thailand(n + z) en wil ook delen van laos en cambodja zien. Aan het einde van de reis wil ik ergens op een strand eindigen een week of 2:zon02:. 21 januari vlieg ik weer terug.
Ik studeer trouwens ook rechten, rond deze zomer men bachelor aan de uva af. Daarna lekker een jaar vrij.
OP 22 augustus vertrek ik naar Bangkok om vervolgens 3 weken samen met mijn vriend door Thailand te reizen. Op 12 September zet ik hem weer op het vliegvel om vervolgens nog ruim 2 maanden alleen te reizen, dan zou ik heel graag naar laos, Vietnam en Cambodja gaan.
Ik ben trouwens 23 jaar en bijna klaar met mijn studie en woon in Amsterdam.
Ik ben Saskia Hondelink uit Nijmegen, 32 jaar. Ik ben nog op zoek naar een reismaatje voor 2 maanden.
Ik kan in okt/nov weg(misschien wel nov en dec?) Mij lijkt Cambodja, laos en Vietnam ook erg leuk
Je kan mijn hyves checken voor evt. extra info/foto.
Hallo Saskia,
In nov vertrekken! Samen? Of heb je al een maatje…
Ik woon in Amsterdam en ben eind veertiger, topfit.
Eerst Vietnam, of… enfin ik blijf circa drie maanden onderweg. Lijkt me prima elkaar eens te spreken!
Ik ben man 35 j; Men Azie-reis begint ihalf oktober in China . Vandaar naar Hongkon begin november .
Dus half november zou ik graag in Hanoi zijn voor een fietstocht van Noord naar Zuid vietnam . De grens oversteken naar Cambaodja , Laos en aankomen in Noord Thailand . Ergens half december wil ik in Bangkok zijn .
Erna reis ik verder door via Malaysie , singapore naar indonesie .
Mss kun je een deel meedoen .