Reisgenoot gezocht Azie september 2011

Hallo!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v 25-40jr) die samen met mij in september zo’n 4 weken wil gaan rondreizen. Vietnam is een bestemming die mij erg trekt, maar ik ik sta ook open voor andere landen.
Ik zal even kort wat over mezelf vertellen. Ik ben Cornelia, 33 jaar en houd van een vakantie met afwisseling. Van actief (wandelen, fietsen, snorkelen) en culterele uitstapjes (mooie steden bekijken) tot een heerlijk relaxte afsluiting op een strand. Het blijft tenslotte vakantie!
Ik vind het belangrijk dat het klikt tussen ons aangezien we toch 4 weken samen op stap gaan.
Wil je meer weten? Of heb je leuke ideeen, mail me dan even!

Groeten Cornelia

Hey Cornelia!

Klinkt goed! Ik ben Anna, 28 jr en toe aan avontuur :-S
Ik houd dus van avontuurlijke reizen, wel op het gemak en een goed evenwicht tussen actief en ontspanning.
Ik ben vorig jaar 4 wkn in Vietnam geweest (super!) dus mijn voorkeur heeft een ander land in Azië… ben je gebonden aan september?

Ik hoor graag van je!

Gr. Anna

Hoi Anna!

Ik ben inderdaad gebonden aan september. Wel kan ik mijn vakantie doorschuiven richting oktober.
Ik sta wel open voor een andere bestemming in Azie, dus noem maar wat jou leuk lijkt en dan kunnen we zien of dat misschien overeenkomt!
Ik ben in Azie alleen in Maleisisch Borneo geweest, dus dat valt voor mij dan weer af…
Ik hoor het wel! O ja je kunt me ook mailen op mijn eigen adres: [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com

Groeten Cornelia

Hoi Anna,

Ik ga in november/december 2011 naar Zuid-Oost-Azië. Mijn voorkeur gaat uit naar Myanmar (het vroegere Birma). Mijn insteek: Avontuurlijk, relax, genieten van de cultuur/bezienswaardigheden, lokaal eten en drinken.

Groetjes,
Dung (Viëtnamees, 38 jaar)

Hoi Dung!

Jammer dat je pas in november/december gaat… ik ga namelijk in december al naar Bali 3 wkn dus wil echt deze zomer 4wkn weg. Het liefste in juli.

Heb je veel in Azië gereisd?

Gr