Reisgenoot Azië, Vietam

Hi, Ik heb al een keer eerder een berichtje op dit forum geplaatst, maar omdat mijn plannen gewijzigd zijn hierbij opnieuw een oproep. Ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje om rond 16 maart voor een maand naar Vietnam te gaan. Vietnam lijkt me een prachtig land, maar de bestemming kan in overleg veranderen. Ik ben op zoek naar iemand die wil gaan reizen in deze periode en daarnaast avontuurlijk, flexibel en gezellig is. mijn ideale reis gaat van cultuur en omgeving naar heerlijk eten en een fijn glas wijn met prachtig uitzicht. Ik wil graag gaan backpacken. Het lijkt me leuk om voor de reis een paar keer iets te gaan drinken en te mailen om te kijken of het klikt. Herken jij je in dit berichtje dan hoor ik heel graag van van je en misschien gaan we in maart wel een reis om nooit te vergeten maken. Liefs, Jagruti (19 jaar)

Hi Jagruti,

je oproepje was me opgevallen omdat ik zelf ook op zoek ben naar een reisgenootje. Ik wil dit jaar heel graag naar Azie maar ik weet nog niet precies waar heen. Dus ik vroeg me allereerst af wat jouw plannen zijn, hoelang je zou willen blijven en of je dan wilt rondtrekken en zo.
Ik zal mezelf ook even voorstellen. Mijn naam is Anna en ik ben een vrolijke, spontane meid van 20 jaar. Ik ben heel sportief en hoe ook van een wijntje en geniet van de kleinste dingen.
Ik ben benieuwd naar je antwoord!

Groetjes Anna

Hi Anna, wat leuk dat je reageerde. Ik wil graag rond 16 maart voor een maand naar Vietnam of de filipijnenen. Het lijken me allebei prachtige landen met hele lieve mensen. Ik wil graag een beetje cultuur meekrijgen maar er ook zeker een spontane reis van maken ik waarbij niet alles van minuut tot minuut gepland is. Ik hou ervan om heerlijk eten te proberen een lekker drankje te doen maar ook niet al te luxe, juist de lokale niet te toeristische plekjes ontdekken. Het lijkt me leuk om samen ( misschien wel met jou?:slight_smile: ) gezellig van te voren leuke plannen te maken en op de reis ervaringen te kunnen delen. Hoe zie jij je ideale reis voor je? Groetjes Jagruti