Reisgenoot voor rondreis Azië 2011

Hoi!

Ik ben Annelies, 24 jaar oud en bijna student af.
Na 6 jaar studeren is het tijd voor een mooie reis :slight_smile:

Een rondreis door een aantal landen in Azië trekt me erg aan.
Thailand en Vietnam staan hoog op mijn lijstje. Ik had voor mezelf bedacht dat ik eind dit jaar wel graag met mijn rugzak, op het vliegveld wil staan. >>>
Ik heb nog niet veel backpack- ervaring, het lijkt me daarom erg leuk om deze reis te starten met een reisgenootje (m/v). Ik hou van reizen zonder planning en zien waar je terecht komt. Verder hou ik van cultuur, avontuur, relaxen en een drankje drinken in de stad.
Ik heb geen vaste plannen, dus sta open voor leuke ideeën!
Ik wil mijn reis alleen wel graag eindigen in China. Een goede vriend van mij gaat dit jaar verhuizen naar Shanghai. Het leek me daarom te gek om hem daar op te zoeken.

Kan je je enigszins vinden in mijn verhaal en zit je ook over reizen in Azië na te denken, stuur me dan een berichtje.

Groetjes van Annelies :wereld:

Hey Annelies

Ik reis in het najaar af naar Azië voor een drietal maand. Ik vertrek 21 september en doe dan eerst Borneo. Rond 15 oktober vlieg ik naar Vietnam om daar drie a vier weken rond te trekken. Vervolgens steek ik de grens over naar Cambodja en eindig ik mijn reis in Thailand. Ik heb al behoorlijk wat reiservaring, maar ben toch op zoek naar iemand om wat mee samen te reizen! Mss kunnen we een deeltje samen trekken?
Ik zelf ben 26 en woon in Gent

Groetje Joke

Hoi Joke!

Wat leuk dat je reageert!

Dus jij ben ook van plan om tijdens de koude maanden in de zon te zitten.
Lijkt me leuk om een deel samen te reizen. Half oktober richting Vietnam komt voor mij goed uit. Ik hoorde dat het noorden van Vietnam ontzettend mooi moest zijn. Heb je al iets op je ‘to do list’ staan van Vietnam?

Wat fijn dat je al veel hebt kunnen reizen, waar ben je allemaal al geweest? Ik heb mezelf voorgenomen dat ik vanaf dit jaar, elk jaar iets meer van de wereld ga ontdekken.

Groetjes van Annelies

Hey Annelies

Goed voornemen!! Zeker doen!! Er is zoveel meer in de wereld dan Nederland of België :slight_smile:
Ik wil zeker ook het noorden doen van Vietnam. Ik land normaal gezien in Hanoi op 16 of 17 oktober en zou dan eerst een stukje van het noorden doen om dan ook langzaam af te zakken naar centraal Vietnam en tenslotte zuid vietnam. Daarna wil ik dus cambodja doen en tegen eind november overgaan naar Thailand! Ik heb nog contact met een ander meisje uit Nederland die ook zo een beetje die planning heeft. Het doet er mij niet echt toe met hoeveel mensen ik reis. Hoe meer zielen hoe meer vreugde denk ik dan. En uiteindelijk behoudt iedereen wel een beetje zijn vrijheid hé :slight_smile:
Als je wil voeg je me maar toe op facebook, da’s mss makkelijker om contact te leggen. Mijn email: jossewost@hotmail.com

Groetjes Joke

Hey Joke!

Ja inderdaad, er zijn zoveel mooie plekjes nog te ontdekken!
Vietnam lijkt me super mooi om door heen te trekken. Ik denk dat ik ongeveer 3 maanden kan reizen. Daarom had ik bedacht om na Vietnam door te gaan naar Thailand en vandaar uit naar China te vliegen. Maar we kunnen elkaar dan altijd nog in Thailand treffen, nadat jij in Cambodja bent geweest. :slight_smile:

Het maakt mij ook niet uit met hoeveel mensen ik reis, hoe meer zielen hoe meer vreugd inderdaad :slight_smile:
Ik zal je even toevoegen op facebook, is inderdaad wat gemakkelijker.

Groetjes!