Hoi allemaal,
Ik ben Aimée, 23 jaar, en ik hou ontzettend van reizen. lk wil rond 16 sept naar Vietnam voor een maand, en toevallig kunnen al mijn vrienden niet mee omdat ze werken/studeren, en ik durf ook wel alleen, maar ik wil liever sowieso beginnen met een leuk reisgenootje. Ik ben een studente aan de master Psychologie aan de UvA, en ben bijna klaar met studeren. Ik ben eerder al twee keer naar Indonesië geweest om te backpacken (Sumatra, Sulawesi, Java, Bali, Borneo, Gili, Lombok), en heb dus al enige reiservaring. Ik heb toen ook gemerkt dat het fijn is dat je makkelijk mensen ontmoet tijdens het backpacken, maar ook als je een reisgenoot hebt. Je kunt dan samen kamers huren, samen eten en ook onderweg. Ik hou van natuur, wandelen, fotograferen, schilderen/tekenen (niet per se op vakantie), cultuur, winkelen, strand bezoeken, uitgaan en snorkelen! Heel veel dus, en afwisseling is het leukst. Ik ga het liefst een beetje buiten de gebaande toeristenpaden om avonturen te beleven.
Ik zoek iemand die ongeveer van mijn leeftijd is (20-27 ofzo), studeert of net klaar is, zelfstandig maar ook gezellig is, man of vrouw, en een openminded creatieve instelling heeft. Persoon die dit is, ik hoop dat je dit leest en reageert!
Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, maar ga dit volgende week doen. Als je dus snel bent kunnen we eventueel nog samen boeken en tegelijk aankomen. Ik wil een ticket kopen naar Hanoi, en dan per trein en bus naar beneden reizen en uitstapjes maken, tot aan Ho Chi Minh City. Ik heb hier een maand voor, want daarna vlieg ik vanuit Ho Chi Minh door naar Nepal voor vrijwilligerswerk.
Liefs, Aimée :o