Reisgenoot gezocht vietnam 8 juli- 13 augustus 2012

Reisgenoot gezocht vietnam 8 juli- 13 augustus 2012

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lia, 28 jaar en op zoek naar een gezellige, actieve reisgenoot voor een reis door Vietnam en eventueel Cambodja en Laos.
Ik ben eerder in Thailand, Indonesië, Singapore en Maleisie geweest, destijds met mijn vriend. Nu is echter mijn relatie over, maar het ticket wel geboekt. Ik zou toch wel heel graag gaan, maar Vietnam is niet echt een land voor een meisje alleen. Dus ben je een actief persoon, maar ook iemand die op zijn tijd ervan houdt om een dagje op een heerlijk strand te liggen stuur me dan een mailtje lia_binnendijk@hotmail.com.

Groetjes Lia

Hoi Lia,

Ik lees je berichtje net en dat spreekt me wel aan! Ik wil ook komende zomer weer gaan backpacken en Vietnam staat hoog op mijn lijstje! Dus wie weet is het wat.
Ik hou van actief, maar zeker ook relaxen, natuur en cultuur. Ben vorig jaar in mijn eentje naar Thailand gegaan om een paar weken te backpacken, dus ook al een beetje bekend met azie…

Groetjes Linda (31)

Hey Linda,

Wat leuk om te lezen dat je er hetzelfde over denkt. Heb je ook een e-mailadres of je kunt mij een e-mail te sturen om elkaar beter te leren kennen en kijken of het klikt.

Groetjes Lia

Heeey Linda en Lia,

Hebben jullie al verdere plannen gemaakt? Ook ik wil graag in de zomer die kant op en zoek nog reisgenoten. Graag hoor ik van jullie. Mijn email is a_miek20@hotmail.com

Groetjes Annemieke

Hallo dames,
Ik ben 2 jaar geleden met mijn dochter door vietnam getrokken.Het is een super mooi land om te backpacken.ook voor dames alleen of met z’n tweeen.Wat heel leuk om te doen is achter op de motor.
Wij hebben dit gedaan met 2 super chauffeurs.Kijk op http://www.hueriders.com/ Wij hadden de chauffers Dung en Hieu. Super gasten.We zijn ook bij hun familie thuis geweest en ook gegeten.Je bent dus echt tussen de locals.Mijn dochtertje(10) vond dit super. Zie onze foto’s.

Voor vragen kan je altijd mailen

Gr Raymond