Mijn naam is Lia, 28 jaar en op zoek naar een gezellige, actieve reisgenoot voor een reis door Vietnam en eventueel Cambodja en Laos.
Ik ben eerder in Thailand, Indonesië, Singapore en Maleisie geweest, destijds met mijn vriend. Nu is echter mijn relatie over, maar het ticket wel geboekt. Ik zou toch wel heel graag gaan, maar Vietnam is niet echt een land voor een meisje alleen. Dus ben je een actief persoon, maar ook iemand die op zijn tijd ervan houdt om een dagje op een heerlijk strand te liggen stuur me dan een mailtje lia_binnendijk@hotmail.com.
Ik ga wel niet in jouw periode en zoek ook niemand.
Maar hoop dat je iemand kan vinden.
Er is overigens een afdeling op deze site voor deze verzoeken, wist je dat?
Maar waar ik wel benieuwd naar ben is je opmerking
"Vietnam is niet echt een land voor een meisje alleen. ".
Ben echt benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt.
Ik ben afgelopen januari diverse meisjes/vrouwen tegen gekomen die alleen naar Viet Nam gegaan zijn en zich prima vermaakt hebben en zich ook veilig voelden.
Dit is dus echt wel te doen alleen; alleen de overnachtingskosten zijn natuurlijk wat hoger omdat je een kamer huurt voor je alleen ( je kan ze niet delen ).
Maar wens je succes met het vinden van een reisgenoot.
Ik sluit me helemaal aan bij Ton: Vietnam is te doen wat betreft het alleen reizen voor een meisje alleen. Maar inderdaad, kosten voor een hotelkamer kunnen niet gedeeld worden. Echter, waakzaamheid is altijd wel van belang. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het leuker vindt om met een reisgenootje te gaan.
Hier het linkje naar het reisgenotenforum, zodat je hopelijk nog sneller een reisgenootje kunt vinden! Nimbus Hosting
Ik zag net dat er 44 lezers waren in het desbetreffende forum, dus dat moet hopelijk lukken! En ook hopen dat er hier op het forum iemand reageert! Heel veel succes!
Tip: waarschijnlijk denk je er zelf ook wel aan, maar spreek van tevoren eens af of het klikt en of het wel oké is. Ik heb in ieder geval van een paar medeforumgebruikers vernomen dat het ze wel goed is bevallen op deze manier.
In Vietnam zul je ook veel medebackpackers tegenkomen wat in mijn ervaring altijd heel gezellig is geweest. Mocht het je op deze manier niet lukken, dan kun je misschien in Vietnam zelf nog wel ergens bij aansluiten!