Reisgenoot gezocht voor september/oktober 2009

Hallo allemaal,

Ik ben ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) van ongeveer 25-35 jaar die samen met mij in de periode september/oktober van dit jaar gedurende drie a vier weken een rondreis wil maken.
Ik ben de afgelopen jaren mee geweest met groepsreizen en ik heb dit eigenlijk wel gezien. Ik wil meer vrijheid door zelf een route uit te kunnen uitstippelen en ergens langer te blijven wanneer het daar leuk is!!
Mijn voorkeur gaat uit naar Azie of Midden- en Zuid-Amerika, maar alles is voor mij bespreekbaar. Zelf vind ik het leuk om een redelijk actieve vakantie te vieren met bijvoorbeeld een keer wandelen, fietsen, snorkelen of raften, maar ontspannen door af te sluiten met een paar daagjes strand hoort er voor mij ook bij. Verder vind ik het leuk om alle bezienswaardigheden in een land te bekijken en een stukje cultuur en natuur te zien.
Ik ben dus Cornelia en ben 31 jaar. Ik ben vrij flexibel en gemakkelijk in de omgang en mijn doel is om een leuke vakantie samen te vieren met als motto “samen uit, samen thuis”. Lijkt dit je ook wat, dan hoor ik graag van je!!

Groeten Cornelia

Hallo Cornelia,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor oktober 2009. Ik wil graag 4 weken weg en in deze periode om de winterdip tegen te gaan. In het verleden heb ik in groepsreizen gemaakt in azie en zelfstandige reizen in Marokko en een wandelvakantie in Turkije. Ik wil niet meer in een groep reizen omdat ik vrijheid wil en het te leuk vind om dingen zelf te ontdekken en te regelen. Maar ja alleen is ook maar alleen dus een maatje lijkt me fijn.
Mijn wens gaat uit naar midden en zuid amerika, ik heb vele landen op mijn wensenlijstje staan.
Ik ben verliefd op azie, maar ik heb daar al wat gezien, hoewel nooit genoeg natuurlijk. :wink:

Ik hou van actieve vakanties, en vind het leuk om eens iets te doen wat ik nog niet eerder heb gedaan. natuur, cultuur ik kan overal ontzettend van genieten.

Het lijkt me leuk om te kijken of we samen plannen kunnen maken, dus als je nog niemand hebt gevonden…??

groetjes petra

Hoi Petra,

Leuk om wat van je te horen! Ik heb nog geen reisgenoot gevonden en het lijkt me leuk om te kijken of we samen iets kunnen plannen. Op dit moment heb ik even geen tijd om uitgebreid te mailen. Aankomende donderdag ben ik vrij en neem ik even de tijd om rustig te reageren op je mailtje, dus tot mails!

Groetjes Cornelia

Hoi Cornelia,

Wacht ik even tot donderdag :tongue:
Je kunt me ook op mijn hotmail mailen als je dat fijn vind: petrablaauw@hotmail.com

groetjes Petra

Hallo Cornelia en Petra,
Zijn jullie er een beetje uit gekomen samen? Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor die periode. Een beetje het zelfde verhaal, liever niet alleen maar te weinig vrijheid in een groepsreis. Het lijkt me dan wel weer leuk om met een groepjes van b.v. 4 personen te gaan. Mocht er dan iemand tussen zitten waar het niet 100% mee klikt heb je niet meteen een probleem.
Mochten jullie er nog niet uit zijn dan hoor ik graag van jullie.

Groetjes