Reisgenoot gezocht: ong. een maand rondreizen tussen 1 september en 5 oktober

Hallo,

Ik ben Karlijn, 21 jaar. Ik wil in de periode tussen 1 september en 5 oktober ongeveer een maand rondreizen/op vakantie, de locatie in overleg.

Ik ben op deze manier op zoek naar een reisgenoot/meerdere reisgenoten aangezien ik dit jaar pas in september/oktober vakantie heb, en niet meer met vrienden op vakantie kan.

Qua vakantie houd ik van een actieve vakantie in combinatie met cultuur, uitgaan, en ook rustige activiteiten zoals het strand e.d. Wat mij aanspreekt van een vakantie is even helemaal in een andere omgeving zijn, meer van de wereld zien, culturen leren kennen.
Het liefst verblijf ik in hostels, trekkershutten, in een tent of bij mensen thuis die slaapplaatsen aanbieden.
Gelet op het vervoersmiddel heb ik de voorkeur voor de bus of de trein, aangezien ik zelf geen auto heb, en als de afstand te groot is, het vliegtuig.
Ik vind het prima om langere tijd op een plaats te blijven, maar vind het ook goed als dit beperkt blijft tot een dag/aantal dagen.

Ik zoek bij voorkeur een reisgenoot/meerdere reisgenoten tussen de 20 en 28 jaar. Mochtje interesse hebben, of meer willen weten, dan hoor ik graag wat.

Groetjes,

Karlijn