Hallo!
Via deze weg ben ik opzoek naar iemand die ook nog zin heeft om deze zomer weg te gaan, ik zou eigenlijk met een vriendin op vakantie gaan maar die heeft afgezegd.
Land en datum maakt me eigenlijk niet zoveel uit. daar komen we dan wel uit, ik ben 20 jaar en kom uit het midden van 't land! Geslacht maakt niet zoveel uit, zolang je maar niet 2x zo oud ben en bijbedoeling hebt.
Hey Mrs Somerhalder. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een reisgeno(o)t(e). Ik ben een man, 21 jaar, kom uit Noord-Brabant en ben vooral op zoek naar vakantie, dus rondtoeren in de auto in een land ver weg.
Ik dacht aan de Verenigde Staten, bijv. Florida voor een tweetal weekjes, er valt op zich zat te doen daar. Eventueel dichterbij, Zuid-Frankrijk - hoewel ik totaal geen frans spreek - of gewoon met de auto er op uit voor een week of wat. Geen idee wat je al van de wereld hebt gezien.
Ik heb vrij veel vakantie, en extreem veel frequent-flyer miles, dus kan zonder problemen bijspringen in een ticket naar een plaats ver weg.
Laat maar iets weten als je interesse hebt. Ik sta open voor alle landen, zolang het maar geen georganiseerde reis is, daar ben ik niet zo dol op, dat kunnen we zelf een stuk beter.
Ik heb overigens van half juli tot half augustus vrij. Hoe lang wil je weg?
Ik heb van 9 t/m 17 augustus verlof. Wil in die tijd graag beetje rondtouren, camping opzoeken, in de omgeving rondneuzen, niets doen en af en toe ook wel wat gaan drinken ofzo.
Zelf heb ik een auto, dus dat probleem is opgelost.
Verder dus een beetje low-budget houden (ben niet zo van de hotels enzo…een jongerenveldje voldoet prima bij mij).
En mrs, ik heb totaal ook geen bijbedoelingen. Ik zoek alleen iemand die met me mee wil. Ik weet van mezelf dat ik graag impressies, etc. deel met een ander.
Dus laat even weten of het je wat lijkt, kunnen we eens afspreken om te zien hoe t in t eggies klikt.
Ik ga 7 aug. naar egypte 15 dgn eerst dingen bekijken eerste week via cruiseschip
en 2e week zon, zee en strand.
Ik heb wel al geboekt maar als er meer mensen willen die alleen op vakantie gaan is altijd gezellig.
Toch samen dingen ondernemen maar ook de vrijheid indien je dat wil je even terug te trekken.
Een leuke ongedwongen vakantie.
Mocht je of iemand anders interesse hebben de reis staat op egypte.nl
nijlcruise/rode zee/ hurghada 15 dgn all in.