Reisgenoot gezocht voor zomer 2012

Hallo allemaal,

Net als velen van deze site, ben ik ook op zoek naar reisgenoten voor tijdens de zomervakantie! eventueel ook in andere vakantieperiodes.
Het lijkt mij het gezelligst als de mensen (meiden en/of jongens) tussen de leeftijd van 20 t/m 28 jaar zijn. Ik ben zelf 25 jaar. ik bezit wel over een rijbewijs maar vind het zelf niet prettig om in het buitenland te rijden.
Het lijkt me echt gezellig om met groep(of klein groepje) te gaan en te genieten van het land en natuurlijk mag daar zon,zee,strand niet ontbreken, maar van mij uit hoeft het echt niet constant op strand. Wil liever ook nog wat van het land zien. Echter mijn engels is niet al te best.
Ik hoor het wel wanneer er interesse is…!! Liefs Wendy

Hoi,

Waar wil je dan naar toe en hoelang? Ben een meid van 26 jaar en zoek ook een reisgenoot. Ik heb in juni 2weken vrij en wil dan graag weg. Ik hoor wel als je hier iets mee kunt.

Groetjes!

Hoi!

Ik ben Lilian, 22 jaar en ook op zoek naar een leuke reisgenoot/reisgenoten. Ik heb zelf eind augustus pas vakantie… Ik heb nog niet echt een voorkeur voor een land maar sta overal open voor. Ik ben op zoek naar een mix van actief en ontspanning. Dingen ondernemen en zien en lekker luieren op het strand.

Groetjes