V 23 jaar zoekt reisgenoot voor juni of augustus

Hallo!

Ik ben Nienke, 23 jaar en ik zoek een maatje die met mij in de zomer op avontuur wilt gaan. Ik heb nog geen concrete plannen en sta voor alles open. Een verassingsreis (zoals srprs.me) lijkt me ook geweldig.

Kernwoorden: gezelligheid, 22-28 jaar, bestemming open, 1 a 3 weken

Ik hoop wat van je te horen!

Groetjes, Nienke

Heej ik ben 24 jaar en ook opzoek naar een avontuurlijk reis maatje dus ik wil mee :smiley:

Hoi Nienke,

Zin om on-uitgestippeld met de auto rond te toeren door Zuid Engeland? Is lekker dichtbij en toch heel erg mooi.
Ik ben een man van 28 en mijn vriendin, waarmee ik zou gaan, heeft het net uitgemaakt. Had er dus al naar uitgekeken… :frowning:
Red jij mijn vakantie? :smiley:

groet S.

Heey Nienke,

Ik heb ook geen concrete plannen dus ik ben op deze website (nieuw voor mij) wat aan het rondkijken. Ik heb in ieder geval een auto ter beschikking. Mocht je nog geen plannen hebben, stuur vooral een bericht!

Gr. Adwin

Hallo Nienke, heb je ondertussen al wat gevonden ??

Hoi Nienke,
Heb je inmiddels al een reis genootje gevonden?
Zo niet… dan heb ik misschien wel interesse.
Ik ben Iris, 22 jaar oud en ik kom uit Leiden.
Helaas kan ik maar 1 weekje op vakantie en dat zal zijn in de laatst week van de zomervakantie (24t/m30 aug)
ik weet niet of dat goed uit komt voor jou?
De bestemming maakt mij niet zo veel uit, ik heb eigenlijk gewoon zin om even lekker weg te gaan en het lijkt mij een uitdaging
om dat (weer) eens met iemand te doen die ik niet ken.
Je vertelt over srprs.me, dat is iets wat mij ook heel gaaf lijkt! Ik hou in ieder geval van zon zee en strand lekker eten winkelen uitgaan en cultuur.
Spanje lijkt mij leuk Italie lijkt mij ook leuk, maar iets totaal onverwachts lijkt mij ook super.

Ik hoop van je te horen!

Groetjes, Iris

Ik wil de Kesch Trek doen in Zwitserland, je kan mee!

Hey Nienke, mocht je nog niets gevonden hebben en van het eerder avontuurlijke type zijn; ik ben nog op zoek naar iemand om te backpacken (10-14 dagen) in Zuid-Europa. Zelf ben ik een 23-jarige student in Gent

Hoi, ik ben nog op zoek naar een reisgenootje(meisje), ikzelf ben een meisje en 24jaar. Ik ben vrij vanaf 14/08… Ik zou graag naar Thailand gaan ofzo, iemand interesse? Grtz

He, ik wil ook graag backpacken door Europa. Maar dan liever Frankrijk/Spanje/Portugal. Low budget, liften en een tentje meenemen.