reisgenootje gezocht, bestemming onbekend...

Ik ben op zoek naar een gezellig reisgenootje.

Ik heb nu vakantie tot eind augustus en dacht gewoon lekker thuis te blijven deze vakantie maar dit trieste weer bevalt mij totaal niet, ik wil naar de zon!! Het liefst vandaag al dus hoe eerder hoe beter!

Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld e.d dus voor t eerst in mijn leventje ga ik alleen (of met iemand waarmee het klikt op dit forum) op vakantie, ik vind t allemaal nog wel een beetje eng maar ook wel een ontzettende uitdaging!

Ik ben 27 (niet altijd qua gedrag :tongue:) en mijn voorkeur gaat uit naar iemand tussen de 24 en 30 jaar oud.

Qua vakantie hou ik van een zonnige bestemming (heb niet een bepaald land in mijn hoofd, sta overal voor open!) mooi zwembad erbij, lekker eten, terassje pakken, of af en toe lekker gek doen in het uitgaansleven.
Ik vind het ook altijd leuk wat van de omgeving te zien, al hoeft dat van mij echt niet alle dagen, relaxen staat bij mij voorop! en veel plezier hebben natuurlijk ook!

Als mijn bericht je aanspreekt hoor ik graag van je :slight_smile:

hallo,

ik ben zelf 28 jr en ik zoek ook een gezellig reisgenootje.
Ik heb hetzelfde…al mijn vriendinnen hebben een vriendje en die gaan dan met hun op vakantie en diegene die wel zin hebben om mee te gaan die hebben geen geld.
Wat voor type ben jij eigenlijk? qua uiterlijk en innerlijk etc??

Ik hoop wat van je te horen…groetjes An

Hoi!

Ook op zoek!! Zon, zee, strand, lekker eten en uitgaan…prima combi :slight_smile:

zelf ben ik 28 jaar en woon in Leiden. ik ben alleen pas vrij van mn werk vanaf 16 augustus, dus zou dan pas kunnen vertrekken…is misschien niet snel genoeg? Ben wel heel benieuwd naar je, want zo uit je mail te lezen hebben we wel beetje dezelfde instelling…lang leve de lol :slight_smile:

Hoop wat van je te horen!

Jennifer

Hoi Hoi,

Ik heb vandaag ook besloten alleen te gaan terwijl ik het best ook spannend en eng vind
Heb wel al geboekt vertrek 7 aug. naar Egypte 15 dgn

eerst 8dgn rondreis (Vanaf Luxor) met boot over Nijl en dan nog 7 dagen strand erachteraan (Hurghada/Rode zee) all in cultuur en strand dus als nog meer meiden willen kan ik altijd misschien ticket naar 2 persoonskamer omgooien is voordeliger of misschien mensen ontmoeten op diezelfde trip :slight_smile:

Mijn motto is wel gewoon gaan ook al is t eng :s zeg ik nu Hahahahha :wink:

he inezzz, Wat tof, ik heb hetzelfde dit jaar, ik wil ook het liefst nu weg. even naar de zon.
ik heb tot eind juli begin aug vakantie. liefst wil ik in de maand juli weg. ik zie dat je al een paar reacties hebt gehad laat me het maar weten! groetjes Eva