Gezocht reisgenote rond de 27 -35 jaar voor 8 daagse zonvakantie ergens in Europa

Ik ben op zoek naar een reisgenote die net als ik er toch nog even tussen uit wil. Normaal ga ik vaak met vriendinnen op vakantie, maar aangezien die bijna allemaal met hun vriend op vakantie gaan lukt dat helaas niet.

Ik ben zelf 30 jaar en zou het leuk vinden iemand van ongeveer mijn leeftijd te treffen. Ik vind het leuk om af en toe aan het strand te liggen, maar moet daarna ook iets anders ondernemen. bv. terrasje, cultuur, of iets actievers.

Ik ben vrij makkelijk ingesteld en het maakt mij dan ook niet zoveel uit, of we in een 2 of 4 sterren hotel, appartement, of iets anders zitten.
Wel ben ik van plan niet al te veel geld uit te geven aan de reis. Ik zie af en toe wel leuke aanbiedingen van 150,- pp voor 8 dagen logies staan. Dat vind ik prima. Iets meer mag uiteraard ook. Het gaat mij er dan ook meer om om er even uit te zijn.

Ik kan in augustus helaas geen vrij krijgen. Daarvoor, of daarna is geen probleem.

Mocht het je leuk lijken, laat dan snel even van je horen

Grappig om te lezen dat jij hetzelfde probleem hebt als ik met vrienden en relaties. Ik zou graag met je mee gaan maar ik ben van het verkeerde geslacht;-)

Ik zat er ook over te denken om een weekje naar de zon te gaan maar krijg mijn vrienden hier niet echt enthousiast voor. Ik heb van 24 september t/m 5 oktober vakantie dus zit wel aan die periode vast. Ik zat te denken aan Portugal, Griekenland ofzoiets.
Oja ik ben trouwens 27 jaar en volgens mij heb ik wel dezelfde insteek. Heerlijk om op het strand te liggen maar dat hou ik niet de hele dag vol.

Hallo susie,

op zich lijkt portugal, of griekenland mij prima. Het nadeel vind ik alleen dat het in eind september beging oktober niet meer zo warm is. Vorig jaar ben ik ook in septembeer naar griekenland gegaan en kon je niet meer in bikini aan het strand liggen. De zon scheen heel af en toe. Natuurlijk kun je geluk hebben. ik begrijp dat je dus echt aan deze periode vast zit. We kunnen altijd nog zien natuurlijk. Zelf ging ik liever iets eerder op vakantie. ik woon in het noorden van het land. waar woon jij?

groet,
marije

Ik woon zelf ook in het Noorden (Groningen). Alleen zijn mijn vakantieplannen een beetje in de war geschopt omdat ik waarschijnlijk een nieuwe baan heb per 1 september. Denk dat ze het daar niet zo op prijs zullen stellen als ik na een paar weken alweer op vakantie ga. Voorlopig weet ik dus niet of ik uberhaupt op vakantie ga.

Hoi hoi, ik zoek nog een reisgenote voor 2 of 3 juli. Ik weet hoe en waar. Het is Spanje, buurt Barcelona. Kosten zo laag mogelijk zijn 280 euro incl vervoer en hotel. Wie weet heb jij interesse?