Reisgenote gezocht tussen 8 en 23 aug

Beste reisgenoten,

Omdat mijn relatie pas uit is en ik toch op vakantie wil zoek ik een gezellige reisgenote (vrouw dus, niet lesbisch) om samen een leuke zon vakantie te boeken. Ben geen uitgaanstype, maar hou van terrasjes, plaatsjes bekijken, strand e.d. Een goede combi tussen relaxen en wat bekijken! Ben je tussen de 35 en 45 jaar en lijkt het je leuk, reageer dan! Periode: ergens tussen 8 en 23 augustus, 8 tot maximaal 12 dagen.
Land: ergens in Europa, bijv. Spanje, Italie, Frankrijk, Griekenland of misschien heb jij een ander idee?!
Ik hoor het graag!

Tot gauw,

Sandra

Ha Sandra,

Ik zag je advertentie en zoek eigenlijk hetzelfde als jij een leuk reisgenote, voor zon zee strand terrasje…marktjes enz…

heb jij inmiddels al iemand gevonden mijn voorkeur gaat uit naar Fuerteventura

lijkt me leuk in ieder geval iets van je te vernemen en sterkte in deze tijd dapper dat je toch lekker op vakantie gaat en niet bij de pakken neer gaat zitten

gr tina

Hoi Sandra (en Tina),

Je advertentie spreek me erg aan. Het zou voor mij fantastisch zijn als ik tussen nu en uiterlijk 23 augustus op vakantie kan. Circa 1 weekje zou perfect zijn! Zeker met een leuke reisgenote(n) tussen de 35 a 45 jaar. Mijn leeftijd ligt er tussen en ik ben een hetero vrouw.

Het maakt mij niet uit waar we naar toe gaan, als het maar gezellig is, en zonnig. Lekker kletsen en genieten van de cultuur. Ik ben erg makkelijk in omgang. Afhankelijk van waar we naar toe gaan, hou ik van een dagje zon/zee/strand en een dagje verkenning (excursies). Tussendoor lekker shoppen of terrasjes pikken zou hartstikke mooi zijn. Gewoon leuke dingen doen! Ik ben alleen geen uitgaans type en ik rook niet.

Ik woon in de regio Utrecht, misschien makkelijk voor een kennismaking, als je weet waar je reisgenote(n) wonen. We kunnen ook via een chat (hotmail of yahoo) kennismaken. En samen plannen waar de reis naar toe mag gaan.

Ik kan wel zeggen: Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik ben zowel met 1 onbekende op vakantie gegaan als met een groep van 3 onbekenden. Allebei vond ik erg leuk.

Ik hoor graag van jullie.

Groet,
Lien

Ha Lien,

Wat leuk je reactie lijkt, ook ik ben hetero en eigenlijk op zoek naar leuk gezellig reisgezelschap, zelf zou ik erg graag naar Fuerteventura willen zo’n mooi eilandje altijd een lekker windje lieve mensen lekker eten leuke terras je kan er ook mooi tripjes boeken bijv; varen naar Los Lobos het onbewoonde eiland , en van alles meer…ik hoor graag van jullie ik woon zelf aan zee, maar we kunnen ook kennis maken via hotmail.com

Lijkt me leuk wat van jullie te vernemen eventueel een telefoontje kan ook…

gr tina

hoi Sandra,

Ik zag dat je al wat reaties had gehad. Ik ben boudine, 40, hetero, boogschutter en werkzaam in de media. Ik heb de 1e 2 weken van augustus vrij en ik wil heel graag weg, ergens in Europa, maak niet zoveel uit waar naar toe. Ik hou van cultuur, kunst, terrasje, fotografie. ik trek er liever op uit dan te liggen bakken in de zon. ook al vind ik af en toe zonnen best lekker. Dus ben je nog niet weg en lijkt je dit wat, reageer dan !!!

groetjes B

hoi hoi,

Ik ben 32 hetero en ook op zoek naar meiden die richting de zon willen mijn voorkeur ligt bij Griekenland.

Groetjes,

lis