Reisgenote (v) gezocht 25-35 jr

Hoi, hoi,
Ben zeer waarschijnlijk al voorzien, dus momenteel ben ik niet op zoek meer.
Succes!

Hoi,
ik loop al een tijdje te denken om op vakantie te gaan, maar weet nog niet hoe ik het ga aanpakken.

Ik weet namelijk niemand die mee wil gaan. Zou bij voorkeur het liefst iemand leren kennen en vervolgens als het klikt dat we ergens samen naartoe kunnen reizen. Heb nog geen data gepland ofzo, dus vanalles is mogelijk.

Wat ik leuk vind op vakantie : Zon, Zee, Strand, dingen bezoeken, excursies, wat wandelen, ben geen liefhebber van stappen in ieder geval.
Lekker op het strand liggen vind ik ook fijn, maar niet continue.

Denk ook wel aan een rondreis eventueel. Qua accomodatie een apartement of hotel.

Bestemmingen : Spanje, Portugal, Canarische Eilanden, Italie, Brazilie, Mexico, Canada, Brazilie lijken mij erg leuk.
Heb wel last van vliegangst, maar als iemand me wat op mijn gemak kan stellen durf ik het wel aan denk ik :paranoid: Anders eventueel trein/bus

Nou, mocht dit je aanspreken hoop ik dat je me een berichtje stuurt.
Oja, ben zelf 29 jaar oud en kom uit N-Limburg. Zoek het liefst ook een vrouw, leeftijd 25-35 jaar ongeveer), Niet lesbisch. Als je een beetje uit de buurt komt is wel handig om kennis te maken.

Heb je al je plannen gemaakt?

Ik ben spontane sportive leuke meid en heb net wel een reis geboekt omdat ik dacht
ik wil … niemand wil wat ik wil …dus ik ga gewoon :slight_smile:

Ik vertrek 24 juli of 7 aug. afh. wat vrij is 15 dgn naar egypte
eerst 7dgn nijlcruise excursies en cultuur snuiven en de de rest in hurgada strand, zon, zee en snorkelen e.d.

Dus heb je nog niks stuur even mailtje ik hoop gewoon dat er een hoop leuke mensen heen gaan :slight_smile:

Grtz.

Leuk dat je net geboekt hebt. Ik heb zelf dat initiatief nog niet genomen, aangezien ik niet echt alleen durf te gaan.
Maar Egypte is nou net een land wat me niet trekt. Ik heb liever een land waar ik gewoon s avonds lekker kan gaan rondwandelen en wat wat meer westers is. Ben niet zo van de arabische landen.
Maar wens je veel plezier in ieder geval.

Hoi!

Jouw interesses sluiten mooi aan bij de mijne. Ik (vrouw, 34 jaar, niet-lesbisch) heb voor dit jaar plannen naar Italië af te reizen. Ik ben geen stapper, wel een terrasjespakker. Beetje zonnen, relaxen, maar ook wat zien (steden en andere bezienswaardigheden) en doen (wandelen bijv.). Kamperen is niet mijn ding, denk meer aan B&B, hotel of appartement, mag ook evt. huisje camping-/vakantiepark zijn. Ik kan vanaf 8 september, maximaal voor 14 dagen. Mijn voorkeur gaat uit naar vliegen, maar met de auto kan ook. Ik heb een rijbewijs. Het lijkt me leuk elkaar van te voren te ontmoeten. Voorpret hoort tenslotte bij de vakantie! Ik zie je reactie wel.

Groetjes, Sharon

Hoi hoi,
waarschijnlijk dat ik iemand heb gevonden die mee wil reizen, nog niet 100% definitief, maar ik ga ervanuit dat ik wel met degene samen ga reizen, dus bedankt voor jullie reacties, als ik weer iemand zoek open ik wel een nieuw topic.

Succes met zoeken iedereen