Reisgenote gezocht, wie heeft er nu vakantie?

Hoi, Ik zit momenteel zonder werk en loop over van de ideetjes om ergens naar toe te gaan. Het houd me echter tegen dat ik alleen ben.
Waar precies naar toe staat nog open. Ik loop wel met het idee om naar Portugal te gaan (in ieder geval Lissabon), of anders Venetie en/of Rome.
Of Praag. Wat mij ook leuk lijkt Edinburgh.

Ik denk er ook aan om een keer Interrail te proberen, nog nooit gedaan. Ik ben geen liefhebber van vliegen, maar als het niet anders kan is het wel een optie.

Verder hou ik niet van georganiseerde reizen. Liefst boek ik los een ticket en los een hotel. Zoek ik ter plaatse uit waar we heen kunnen gaan. Dus geen georganiseerde groeps/excursiereis zeg maar.

Ik hou veel van sightseeing, dus lekker de hele stad verkennen, foto’s maken, wat souvenirs kopen, eventueel met een ‘local’ afspreken.

Wat mij niet aanspreekt is stappen, uitgaan naar disco’s en feesten enzo.
Ik ben 32 jaar, kom uit Limburg.

laat maar weten als je interesse hebt, wellicht dat het klikt en kunnen we eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Momenteel kan ik zo snel mogelijk weg. Zo lang ik geen werk heb kan het gewoon.

1 like

Nou ,dat ging niet zoals geplanned. Had je net een heel verhaal terug gezonden,maar het verdween in het niets en kan het niet meer terugvinden. Misschien makkelijker om even te bellen als je nog zoekende bent. Mijn naam is Roel en mijn mobiel: 0640179494. Beste tijd voor mij om gebeld te worden is tussen 10 en 12. Groeten, Roel

Hoi, eerlijk gezegd ben ik niet zo’n liefhebber van bellen. Sorry, maar wel nog steeds op zoek. Dus als je wilt mailen is beter. En voor andere, ik zoek nog steeds ! Dus reageren mag.

Hoi Sportgirl,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot?
Op dit moment heb ik geen vakantie maar het moet geen problemen geven om vrij te nemen.
Zelf wil ik even een weekendje/midweek/week weg in de maand mei of juni.

Bestemming maakt niet heel erg veel uit maar een beetje zon kan geen kwaad. Praag lijkt me op zich wel wat :slight_smile: Schijnt erg mooi te zijn.

Ben zelf ook wel iemand die graag het een en ander wil zien en stappen/feesten hoeft van mij ook niet echt. Al doet wat eten en/of drinken op een terrasje het wel goed.

Laat maar even weten of je interesse hebt.

Hoi
Ik ben wel nog steeds op zoek, maar zoek een vrouwelijke reisgenoot en jij bent een man geloof ik ? Althans was even in andere berichten van jou aan het kijken.

Dit ivm een kamer delen. Ik vind het niet gepast om met een jongen/man die ik niet/amper ken een kamer te delen. En als je al 2 aparte kamers moet nemen kost het al duur.

gr en succes verder.

Klopt, ik ben een man. Een aparte kamer is geen probleem hoor, maar als het. Maar als het dan te prijzig gaat worden, dan gaat het over.
Suc6 met verder zoeken.