Na 2 hele leuke vakanties met reisgenoten van dit forum ben ik (36 jr) weer op zoek naar een nieuwe gezellige reisgenoot voor een zonvakantie.
Ik denk erover om naar Portugal te gaan (Praia da Rocha ofzo). Zon, zee, strand, lekker eten, beetje sightseeing, maar bovenal gezelligheid en gewoon genieten. Hoeft van mij geen dure vakantie te zijn en ben ook geen feestbeest. Ik kan vanaf 18 september vertrekken maar ben hierin flexibel, 8 of 11 dagen lijkt mij geweldig, wie heeft er zin om mee te gaan?
Ben je nog op zoek naar een reisgenootje?
Ik wil ook nog een weekje weg zo’n beetje rond de periode die jij noemt of ietsie later.
Maar…sta jij open voor Griekenland?
Ikzelf heb het namelijk niet zo op de atlantische oceaan.
Nou laat me maar weten dan!
ik zoek een reismaatje, ben 47 jaar en woon in booischot bij heist op den berg, zie dat wel zitten om op vakantie te gaan mijn verlof begint vanaf 19 september, tot 2 oktober
hou eigenlijk van alles een beetje, zon zee cultuur shoppen, ben heel flexibel.
daar ik geen talen ken zoek ik eigenlijk iemand om mee te gaan en een fijne tijd te beleven.
wil je meer weten vraag het maar,
Ik heb inmiddels een reisgenoot gevonden dus ben niet meer op zoek.
Bedankt voor de reacties en hopelijk vinden jullie ook snel je reismaatje.
groet
Nicole
Benieuwd of je nog reis plannen hebt? Waar kom je vandaan als ik vragen mag en wat voor type persoon ben je? Wat doe je voor werk en ben je al eens eerder op vakantie geweest vanuit dit Reis Forum? Ik ben een vlotte eind dertiger en heb een sterke band met Italië! Maar Griekenland kom ik ook graag.
Ik was gewoon nieuwsgierig kan ik je ergens vinden op facebook?