Reisgenoot gezocht Portugal

Olá!

Ik wil komende zomer graag een rondreis maken door Portugal. Ik ken inmiddels Porto vrij goed, maar wil graag meer steden en plaatsjes ontdekken. Het liefst per auto (daarheen vliegen en huren waarschijnlijk) en voor minstens 2/3 weken in juli/augustus.

Wie ben ik? 21-jarige studente Media&Entertainment Management uit Den Haag. Bezig met taalcursus Portugees voor gevorderden.

Ben niet iemand die op vakantie gaat om uit te gaan. Wil graag culturele uitstapjes maken en lekker rustig aan de stadjes bekijken en op een terrasje lekker eten en drinken. Overnachten doe ik daar het liefst in een jeugdherberg of klein pension/hotelletje.

Wie zoek ik? Een vrolijke, open-minded en gezellige medereiziger die van cultuur en Portugal houdt! Man of vrouw maakt niet zoveel uit, als het maar “klikt”! Qua leeftijd 20-30 jaar.

Poeh, het voelt een beetje alsof ik een contactadvertentie op een datingsite moet schrijven… Maar dat is niet m’n bedoeling hiermee :wink:

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dezelfde interesses en vakantieplannen hebben!

Groetjes, Sabine

Hoi Sabine

Mocht juni of september voor jou nog een optie zijn mag je mij dat zeker laten weten!

Groetjes
Ruben

Hoi Ruben,

Helaas is dat voor mij geen optie, omdat ik gebonden ben aan de schoolvakantie.
Maar wel bedankt voor je reactie!

Groetjes, Sabine

Hee Sabine,

Mijn plannen voor de vakantie (1e 3 wkn van augustus) staan nog open.
Dat valt wel in jouw vakantie denk ik. Ben 21 jr, werk full-time en wil +/- 2 wkn weg, overal valt over te praten :D. Portugal is geen specialiteit van mij, ben er zelfs nog nooit geweest.
Ik hoor het graag als je interesse hebt.

Gr, Martijn

Dat klinkt niet verkeerd.
Ik zit ook gebonden aan de schoolvakanties en ben erg nieuwsgierig naar de natuur/cultuur van Portugal. Ben er zelf nog nooit geweest en kan er qua taal dan ook weinig van maken, maar ben wel een persoon die er van geniet om op ontdekkingstocht te zijn en daar de plaatselijke specialiteiten te ervaren. Geen drukte, geen toerist, maar lekker op eigen manier er een invulling aan geven. Ik weet niet hoe het intussen met jouw plannen staat?