Olá!
Ik wil komende zomer graag een rondreis maken door Portugal. Ik ken inmiddels Porto vrij goed, maar wil graag meer steden en plaatsjes ontdekken. Het liefst per auto (daarheen vliegen en huren waarschijnlijk) en voor minstens 2/3 weken in juli/augustus.
Wie ben ik? 21-jarige studente Media&Entertainment Management uit Den Haag. Bezig met taalcursus Portugees voor gevorderden.
Ben niet iemand die op vakantie gaat om uit te gaan. Wil graag culturele uitstapjes maken en lekker rustig aan de stadjes bekijken en op een terrasje lekker eten en drinken. Overnachten doe ik daar het liefst in een jeugdherberg of klein pension/hotelletje.
Wie zoek ik? Een vrolijke, open-minded en gezellige medereiziger die van cultuur en Portugal houdt! Man of vrouw maakt niet zoveel uit, als het maar “klikt”! Qua leeftijd 20-30 jaar.
Poeh, het voelt een beetje alsof ik een contactadvertentie op een datingsite moet schrijven… Maar dat is niet m’n bedoeling hiermee
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dezelfde interesses en vakantieplannen hebben!
Groetjes, Sabine