Reismaatje gezocht voor Portugal

:)In juli of augustus wil ik voor twee weken een kleine rondreis maken door Portugal. Met de vliegtuig daar heen. Daar een auto tot je beschiking hebben om de kleine pittoreske plekjes, de grote steden en de uitgestrekte velden te verkennen. Leuk zou ik het vinden als we samen naar het reisbureau gaan om ons startpunt samen te bepalen. Eenmaal van start stippelen we samen de route uit.
Wie heeft er zin? Reageer dan nu!

Hallo, Ik ben Kurt, 27 jaar, geschoold en zie er goed uit. en heb ook zin in een avontuurlijke reis, zeker na een jaar hard werken, lekker de natuur verkennen , een frisse duik nemen en een heerlijke tijd beleven…

He Sterre,

Je hebt je berichtje op 29-12 gepost dus ik weet niet of je uberhaupt nog naar Portugal wilt. Of miscchien heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden.

Ik ben wel geïnteresseerd. Ik wil ben nog nooit in Portugal geweest, dus als je nog iemand zoekt, hoop ik dat je reageert.

Groetjes Felice

Hallo Felice,

Het is al enige tijd geleden dat ik dit berichtje gemaakt heb. De omstandigheden van mij zijn iets gewijzigd en zal niet meer echt wat kunnen rondtrekken, maar het wil nog niet zeggen dat ik Portugal aan de kant schuif. Ik kies nu voor een actieve variant evt. in een groep. Als jou interesse nog steeds aanwezig is stuur me een nieuw mailtje?!
De groeten Esther :slight_smile:

Hallo Esther ,

Ik vertrek op 17 juli voor twee weken met de wagen naar Portugal .
Heb villa(tje) gehuurd met piscine , +/- 100 km boven Lissabon .
Indien interesse ?
Laat gerust iets weten

hallo avonturiers, ik zoek een reismaatje m/v voor portugal, zoals lisabon, coimbra en andere leuke steden, de bedoeling is een maand zo goedkoop mogelijk, de taal spreken, eten proeven en cultuur opsnuiven en natuurlijk de zee, heb je zin om mee te gaan reageer dan dan kunnen we een plan maken aan de hand van mogelijkheden mail maar naar [EMAIL=“mood_dvd@hotmail.com”]mood_dvd@hotmail.com

Hallo jenteportugal en anderen,

Ik wil komende zomer ook graag een rondreis maken door Portugal, liefst niet alleen dus vandaar dat ik hier reageer!
Wil graag cultuur opsnuiven en een aantal steden bezoeken. Ik ken Porto al redelijk goed, daarnaast wil ik sowieso Coimbra, Évora, Lissabon en Guimarães bezoeken. Ken de taal ook al enigszins en wil dus niet de toerist uithangen, voor zover mogelijk :wink:

Ben er nog niet uit wanneer ik wil gaan, maar zal wel in juli of augustus worden ivm studie.
Ik ben trouwens dus een 21 jarige studente Media&Entertainment Management.
Hoe zit dit met jullie?

Ben me nu nog vooral aan het oriënteren op de mogelijkheid om met een tot nu toe onbekende te gaan reizen, dus ben benieuwd naar jullie ideeën en wensen.

Groetjes, Sabine

Dag Sab girl. Ik vertrek morgen al naar portugal om 15.00 uur. nog plek vrij in de auto. groetjes.

Hoi Johannes,

Heb je de datum van mijn bericht gezien? De oproep is al van 4 jaar geleden. Niet meer actueel dus, ik zal m verwijderen. Maar evengoed bedankt!

Groetjes.