Hallo,
In mijn omgeving kan ik niet echt een geschikte reisgenoot vinden, vandaar dat ik hier een oproepje plaats.
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sam, van het vrouwelijke geslacht (om misverstanden te voorkomen) en ben bijna 20 jaar.
De reden dat ik hier een oproepje plaats is omdat ik er graag even tussenuit wil. Dat kan voor een paar weken zijn, maar als mijn budget het toelaat zou dat ook langer kunnen zijn.
Ik heb nu nog niet echt een bestemming uitgekozen, maar de landen met mijn voorkeur zijn toch wel Spanje, Italië en Tsjechie.
Nu hoef het niet persee in het hoogseizoen te zijn, aangezien ik nu in het laatste jaar zit van mijn opleiding en niet van plan ben om dit jaar nog een nieuwe opleiding te gaan volgen.
Ik ben niet op zoek naar iemand die de hele dag op het strand wilt liggen en alleen maar denkt aan uitgaan en winkelen. Ik wil graag wat zien van het land, de cultuur en de mensen. Ook ben ik dol op musea te bezoeken en historische gebouwen te bekijken.
Lijkt het je wat of heb je vraagjes, laat dat een berichtje achter, maar je kan ook een Pbtje sturen.
Groetjes Faunaat
hallo,
ook ik zit met de zelfde vraagstelling ik eindig mijn opleiding in feb/maart 2008 en weet nog niet wat mijn vervolg opleiding moet zijn. ik wil graag rondreizen eventueel werken als het moet. mijn bestemming is srilanka. ik ben er net geweest en als jij van cultuur, het land en van mensen houdt dan is dit echt een land voor jou. ik ben nieuw op dit forum dus ik moet even uitvinden hoe alles werkt. heb je nog vragen of andere dingen die je wilt weten. dit is mijn e-mail adres. [EMAIL=“terry1988_dirk@hotmail.com”]terry1988_dirk@hotmail.com. ik heb goede contacten in srilanka.
Als alles goed gaat met mijn studie, ben ik aan het eind van het schooljaar klaar. Graag zou ik in week 3 of 4 van augustus een vakantie willen boeken. Maar ik heb nog geen reisgenoot.
Ik houd wel van een zonnig vakantieland, maar wil ook wel iets meer zien van het land. Bestemming is niet zo van belang. Egypte lijkt me wel iets…
Wil je meer over me weten, mail me op pietvdbroek@hotmail.com
hi Sam,
wil in juni voor een week of drie weg. en heb een superdeal op internet gevonden. gratis een 6.5 meter lange camper van halifax naar vancouver brengen. gratis 7000 km, inboedel, basisverzekring, locale tax, etc…
alleen vlucht en extra verzekering te betalen. lijkt het je wat? reageer dan heel erg snel! aanbod is beperkt. mijn naam is perry, 31. heb heel wat ervaring met het reizen met een camper. wil je wat meer van me weten? laat wat van je horen…
hi Sam,
wil in juni voor een week of drie weg. en heb een superdeal op internet gevonden. gratis een 6.5 meter lange camper van halifax naar vancouver brengen. gratis 7000 km, inboedel, basisverzekring, locale tax, etc…
alleen vlucht en extra verzekering te betalen. lijkt het je wat? reageer dan heel erg snel! aanbod is beperkt. mijn naam is perry, 31. heb heel wat ervaring met het reizen met een camper. wil je wat meer van me weten? laat wat van je horen…
Dag Sam,
ik heb je bericht over de reis naar Italie gelezen.
Wij hebben ook plannen om naar Italie te reizen en daar gedurende 2 weken rond te trekken.
Is het mogelijk om ja e-mail adres of je telefoon nummer te krijgen?.
best regards.
Kevin.