Ik ben Noor, 19 jaar oud en op zoek naar een reisgenoot. Nadat ik vorig jaar mijn vwo diploma behaald heb ben ik vorig jaar juli vertrokken naar Nicaragua (Midden-Amerika) en heb daar een half jaar gewoond en vrijwilligers werk gedaan maar ook veel rondgereisd en super veel gezien!
Ik was eigenlijk van plan te beginnen met studeren september van dit jaar maar ik ben nu vrij en wil nog veel meer zien van de wereld!
Het liefste zou ik gaan naar Zuid - Amerika, vooral Argentinie en Chili spreken me erg aan. Ik ben op zoek naar een reisgenoot / reisgenote van ongeveer mijn leeftijd om avonturen te beleven! Ik ben in vanalles geinteresseerd, ga graag naar een museum, wandel heel graag, vind praten met de lokale bevolking leuk en hou ook van naar het strand gaan en op zijn tijd een feestje bezoeken!
Vind je dit goed klinken? Laat dan iets weten!
Groetjes,
hi Noor, las je berichtje. ben net als jij ook op zoek naar een reisgenoot. ik wil 3 weken in juni op reis met een camper in canada. heb een supergoeie aanbieding gezien, gratis camperhuur en 7000 km en extra’s, dit om een camper van halifax (oost) naar vancouver (west) te brengen. heb dit reeds meerdere malen gedaan. ben jij op zoek naar een goedkope, maar heel avontuurlijke vakantie vol kampvuren, watervallen, lange wandelingen, wildlife en steden? laat wat van je horen, wel snel, want aanbod is beperkt. mailen gaat het snelst: [EMAIL=“perry_keijzer@hotmail.com”]perry_keijzer@hotmail.com
Heey noor,
klinkt goed…heb zelf nog geen concrete plannen, maar ben ook op zoek om n rondreis te gaan maken met iemand…als je interesse hebt voeg me toe: [EMAIL=“sander_hees@hotmail.com”]sander_hees@hotmail.com groetjes xxx sander
ps kben n 19-jarige student (man, voor zover dat uit de naam nog niet duidelijk was:P)
Hoi, Ik ben Belgische 18 jarige studente (interieurvormgeving). en wil dolgraag in de zomer van 2008 gaan rondtrekken in Canada. alle info is dus welkom ( interessante wandelroutes, …) Ook ben ik op zoek naar een reisgenoot / reisgenote.
x
hallo ben jan 19 jaar en zou vanaf eind februarie 3 a 4 maand reizen naar west afrika.Zou vertrekken vanuit belgie met mijn land rover.indien je interesse hebt om mijn reisgenoot te worden mail me dan op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
groetjes jan
Heey ik wil rond september 2008 graag naar midden of zuid-amerika. Ik ben 20 jaar en (als het goed is) dan klaar met school! Ik wil graag wat rondreizen, en vrijwilligerswerk doen! Ook lijkt het mij gezellig om dit met iemand te doen. Als je geinteresseerd bent, hoor ik het wel! Groetjes