Ik ben meisje van 22 jarig uit Gent.
Door omstandigheden (werkloos geworden en andere privé situaties) zou ik er graag zo snel mogelijk es tussenuit willen.
Het is altijd m’n droom geweest om de wereld te verkennen met de rugzak. Het is er nog niet van gekomen omdat het me aan vrienden ontbrak die dat ook zagen zitten, die evenveel tijd als mij hebben enzo. Doordat ik nu tijd heb, lijkt het me de moment om iets te ondernemen. Helemaal alleen lijkt me ook heel leerrijk, maar dat zie ik nog niet echt zitten door m’n gebrek aan reiservaring. Daarom zoek ik via dit forum een reisgenoot. Gaan reizen met iemand die je niet goed kent is eigenlijk al een avontuur op zich
Het liefst zou ik dus met iemand gaan reizen die wel al ervaring heeft met rondtrekken. De bestemming maakt in principe niet zo heel veel uit, in de eerste plaats dacht ik aan Australië, Zuid-Amerika of Azië, maar ik sta open voor andere suggesties
Groetjes
Babs
Ik ga komende winter nog werken in Oostenrijk en daarna naar Amerika voor CCUSA…misschien wel wat voor jou? Kijk even op www.ccusa.com
Na die zomer ga ik rondreizen…dus als je interesse hebt…let me know!? Ik ben nu al drie jaar werkzaam als reisleider dus mijn ervaring in het reizen is wel ok…hihi!!
Hey, Ik ben Gerben uit Friesland (nl). Ook ik ben werkeloos sinds enige tijd en heb onwijs veel moeite met het krijgen van een uitkering (dus geen geld), reizen is altijd een van mijn grootste hobbies geweest en lijkt me dan ook een goede manier om uit deze situatie te komen. Ervaring met rondtrekken heb ik niet, maar ik ben bereid alles te proberen om uit deze moeilijke positie te komen. Even over mezelf: ik ben 21 jaar, ben bartender/kelner van beroep.
Ik hoop snel iets van je te horen zowel een positief als negatiefe reactie.
Ik denk dat ik met hetzelfde gevoel zit als jij, ik zou er ook even tussenuit willen.
Mijn vriendinnen zijn ook allemaal gesetteld dus ben ik op zoek naar een reisgenootje.
Ikzelf heb wel nog niet veel ervaring met alleen gaan rondtrekken. Maar ik denk zeker dat dit moet lukken!
Je mag me altijd een mailtje sturen naar Lauranne@wildert.be
Ik ben van plan om volgend jaar maart tot en met (begin midden) mei te gaan reizen. Ik ga naar thailand, laos, cambodja en vietnam. Ik zoek ook een reisgenootje daar ik ook geen reiservaring heb. Ik ben 20 jaar en woon in Utrecht. Het lijkt mij leuk om je verder hierover te spreken!
Hey Babs,
Gaaf zeg!
Ik weet niet in welke periode dat je wilt reizen?
Kheb al aardig wat ervaring met rondreizen op eigen houtje in voornamelijk Azie!
Nou wie weet hoor ik je, Joep
Hey zoeken jullie hier nog iemand?
Ik kom ook uit België en zoek iemand om mee naar Thailand te gaan ik ben onmiddellijk vrij zoals jij dus ik zou liefst zo snel mogelijk vertrekken… Thailand is nu de ideale moment qua weersomstandigheden vandaar die keuze…
Moest er iemand zijn die midden januari zou willen gaan , ik kan er wel maar 2 weken tussenuit maar ik zou graag Thailand bezoeken en beetje rondreizen en genieten van natuur , cultuur en af en toe een feestje en coctail ik ben een jongen van 21 uit oost Vl .
Hallo ik ben een jongeman van 31 en opzoek naar een reismaatje…
Ik heb al heel wat gezien en mee gemaakt,maar nu is het t6och echt 6tijd dat ik aanmezelf ga denken,en mijn droom is de wereld te verkenen met een rugzak!
Ik woon in Friesland,en wil op korte termijn vertrekken…het maakt mij niet heel erg veel uit waarheen
wil je meer van me weten kun je me schrijven hier of mailen Groet Tinus.,